Ik heb trouwens nog ff gekeken naar die gestüt Falkenhorst, maar dat is toch niet degene die ik bedoelde hoor... Ik moet het nog eens opzoeken...
Kwam nog wel deze tegen, 93,75% AV:
En waar die mooie palomino staat, staat dus Djuun dr overgrootmoeder:
Ow en ik kom ook gelijk dus de hengst tegen die ik bedoelde Shai van Coloured (92% AV). Jammer dat hij een niet wat fijner hoofdje heeft, maar voor de rest vind ik hem prachtig
Ook echt een plaatje trouwens (>90% AV)
enne, wat te denken van A.F. Graffiti die ze daar hebben staan Een "bonte" volbloed
Ik wil indoor niet al te veel starten, denk dat ik 2-3x start dus dan mogen we de B uit (als hij gewoon loopt zoals altijd op wedstrijd rijden we wel paar wp). Maar ik wil pas naar de L1 als we er echt klaar voor zijn, kan best dat we pas met 15 of 20wp over gaan hij wijkt nog niet goed en raakt dan in paniek, en de aanleuning moet nog stabieler vind ik.
ik ga met 10 wel over wand asal is wel L klaar en voor haar is iets meer uitdaging beter, ze loopt nu soms geen wp omdat ze denkt dat ze het allemaal wel kan en ze is nou eenmaal soms niet de makkelijkste om te rijden
Ik mocht van mezelf pas over als ik 2wp in 1 proef kon rijden maar dat had ik vorige x al op 1 puntje na dus nu gewoon over als we ook meteen rond de 180 kunnen rijden in de L1
@tamara ja dat doe ik normaal ook alleen in dit geval is het voor asal beter als ze iets meer te doen heeft in de proef, afgelopen week liep ze 181 maar was een jaar niet meer meegeweest, op voorterein super fris en in de proef niet meer vooruit te branden dus ach dan nog best netjes
en tsja sommige hebben ons op facebook al voorbij zien komen maar haha Wat een prachtige kruisingen komen er voorbij op bokt is jaren geleden vele topics geweest van Anda X Arab paarden waren broers of zussen van elkaar waarvan 1 is overleden en de ander verkocht geloof ik zo zonde maar vond dat ook prachtdieren Het AVS, AHSB zegt niks over de bloedvoering van een paard dit is enkel het stamboek waar het paard staat ingeschreven, en het is idd echt voor de kenners wat een paard een bepaalde bloedlijn maakt en waardoor bv een egyptisch aangekocht paard zijn nakomelingen toch volledig russisch gezien worden zo kregen ze bloedspreiding en van ieder type een verandering en verbetering welke zij graag wilden zien, maar dat maakt het voor ons als leken niet makkelijker op wat voor paard je nu hebt, 1 ding we zijn allemaal blij met ze De dames F hebben een geweldige vakantie achter de rug erg leuk verslag!! En Katja ik duim vaak achter de schermen dan ook met je mee haha. Miranda nog van harte met je dochter hebben jullie er een leuke dag van gemaakt? zal vast wel weer wat zijn vergeten
Wat een mooie bonte/apart gekleurde paarden kwamen er langs! Ben zelf gek op bont
MirandaMalik
Geplaatst: 10-09-13 14:06
Leuk hè die foto's van Bren! Alleen Pipi reed wel zonder zadel hoor!
Leuke vakantie dus, dames F! Ziet er héérlijk uit!
Kat, je kan het beste doen waar je jezelf goed bij voelt, jij moet er mee kunnen leven. En je bent nog maar net begonnen dus je hebt nog de tijd, wie weet loopt het verder voorspoedig!
Bedankt voor de felicitaties, de jarige vond dat ze het beste kado ooit heeft gehad.
Annikab
Geplaatst: 10-09-13 14:15
Ahhhh wat een lief cadeau!
Mooie foto's zie ik weer voorbij komen!
Ik zou nog niet naar Regumate etc. grijpen hoor Katja, je hebt een gezonde merrie!
Ik dacht gisteren lief te zijn voor mijn merries. Ik had ze op stal gezet om even op te drogen, het regende zooo erg! Lekker brokjes en kuil gegeven. Dos vond het maar wat fijn, maar Ely heeft snel haar brokjes opgegeten, wat hapjes kuil genomen en die stond alweer te springen om naar buiten te gaan, buitenpaard! Dos werd van al dat gespring naast haar ook onrustig, dus de meisjes maar weer buiten in de regen gezet. Ely gaf nog wel even een mooi showtje weg
Miran dit was voor dat moment even beter aangezien ik stijve hark ben geworden haha en ik vaker erop en eraf moest en met kids erbij
MirandaMalik
Geplaatst: 10-09-13 14:34
Mijn paarden willen altijd gráág naar stal met dit weer. En ook de stal niet uit, haha, ze kunnen gewoon naar buiten maar blijven echt zo staan van:"Wij zijn in staking!"...
Nikita wilde heel graag een diertje maar het is lastig iets te vinden dat niet wprdt opgegeten door de andere kat en de honden. We wilden ook geen beestje wat constant in een kooitje moet zitten dus is het dit kleine rooie rakkertje geworden. Echt megaschattig is ie! Hij zag Nikita net toen ze uit school kwam en ging gelijk miauwen, heel aanhankelijk.
Ik had het er vorige week over met Letiets dat als ik op mezelf wil ook twee katten wil. Vrees dat ik Spirit niet meekrijg van mn moeder (en ook beetje sneu voor hem, woont al bijna heel zn leven hier). Denk dat ik dan naar het asiel ga Hoef niet perse een kitten te hebben, is leuk hoor, maar de asiels zitten bomvol met volwassen dieren ook, die minstens net zo leuk zijn
Barcelano
Geplaatst: 10-09-13 16:16
Haha een rode kitten bij jou verzameling...Je weet wat ze over rood zeggen he Miranda
Bobbie komt van een manege....ik denk alleen niet dat onze held mochten we ooit ook stallen aan huis hebben op beestjes gaat jagen
Set_Elkol
Geplaatst: 10-09-13 17:19
nog even terugkomend op de Arab x Spaans gisteren, dat ik een palomino plaatste die ik wel gaaf vond, zo vind ik Ismir du Tilleul ook erg gaaf: (Anda)