Naja het is meer Rus-met-wat-verdwaalde-Spaanse-bloeddruppels, maar toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik houd ook wel van kleurtjes... Toch jammer dat dat niet voorkomt bij arabs..
Maar goed kennelijk gaat het idd om sokken en vlekken 
Ik ga ook nog langs mn leverancier dus mochten er nog verzoekjes zijn voor bepaalde producten...... 

Dus hecht vooral niet te veel waarde aan mijn mening
en pension, als ik nou paarden aan huis had en dus ruimte voor een nieuwe aanwinst/kleine spruit...
heb ik altijd al gezegd. Ik zei al ik neig meer naar vertrouwen op de natuur nu, en verwerpen was vast omdat er iets niet oke was

Als ze nou meermaals verwerpt wordt het misschien een ander verhaal, maar denk dat je best het nog wel eens op de natuurlijke manier kan proberen
ik neig ook het meest naar laten scannen maar verder geen poespas. Pech als er niks zit
Sieltjuh schreef:Het is nog maar 1x gebeurd... Een merrie verwerpt imo niet voor niets. Dan is er iets denk ik gewoon niet goed op dat moment...
Net als met merries die niet drachtig/hengstig willen worden. amyz schreef:[VN] Cal Dorado: veulen met klompvoetjes werd Grand Prixpaard
Arab in de topsport ondenkbaar? Deze bewees effe het tegendeel

amyz schreef:[VN] Cal Dorado: veulen met klompvoetjes werd Grand Prixpaard

Soms een beetje te enthosiast, maar het blijft een arabier he 
Letizia schreef:amyz schreef:[VN] Cal Dorado: veulen met klompvoetjes werd Grand Prixpaard
Galop op de plek, dat kan Totilas niet eens
Ik kende dit paard wel, of eigenlijk dit filmpje, goed getraind paardSoms een beetje te enthosiast, maar het blijft een arabier he
Ah Jes, met Mo kan je gewoon mee blijven rijden, die is groot genoeg
en ik klein...lijkt Mo nog groter...