Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vrijdags weer komen werken, want 2,5 dag uizieken moet genoeg zijn 
 Vrijdag in de ochtend weer naar huis gestuurd, kon alleen maar met mn hoofd tussen mn knieën hangen 

(dat was de laatste keer achteraf toch niet zo verstandig geweest) Van huis uit heb ik ook meegekregen om het eerst te proberen, naar huis gaan kan altijd nog. En ik ben ook vrij hard voor mezelf, laat niet gauw blijken dat ik pijn/ongemak doormaak.                                                         
 ik sleep mezelf ook overal heen, ziek of niet. Ook zonde om thuis te zitten, denk ik dan bij mezelf, kan ik ook wat nuttigs doen. Pas als ik écht niet lekker ben blijf ik thuis, maar dat is alweer een aardig poosje geleden *klopt af*.                                                         

Afijn, gepoetst en opgezadeld. Was in de bak beetje kijkerig, maar uiteindelijk wel fijn kunnen rijden 
 Nog ff rondje om het erf uitgestapt en ook een stukje alleen 
 Was weer braaf. We waren allebei trouwens na kort stukje rijden oververhit, en ook nog eens een bui over ons heen gekregen. Ben ik daarna de wei aan het mesten, breekt het echt helemaal open, vol in de zon 

) hij is nu 2 dagen van de buut af, lijkt geen pijn te hebben want meneer dolt vrolijk de wei door! zondag mag ik er voor het eerst sinds een maand weer op, stappen. Hopen dat Noah onthoudt dat hij van de dokter rustig aan moet doen 

Ze krijgen de hele dag lang weerstand van alle bacteriën en virussen die in de lucht rondhangen.

Woogy schreef:ik doe niet meer aan enten, al die rotzooiZe krijgen de hele dag lang weerstand van alle bacteriën en virussen die in de lucht rondhangen.
Ik zou zo graag een ander zadel willen hebben zodat ik ook weer kan rijden met mijn Pony...nog even wachten dan maar