Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Jessica, heb je je al eens laten onderzoeken of je ook niet nog meer intoleranties hebt, waardoor je misschien de coeliakie niet onder controle krijgtEn ik kan je eventueel nog wel wat tips geven op het gebied van de alternatieve geneeskunde, maar daar moet je natuurlijk wel voor open staan
Al met al is het gewoon een rotziekte
Jalenka, ik had ook goede verhalen gehoord over K&M, maar als het niet past, dan past het nietMaar er zijn maar heel weinig zadels die uberhaupt passen op Djuun
Hè Lisa, hoe kan het nou dat je pas vanaf de 25e ziek bent gemeld
Woogy schreef:heel bekend, mijn sjef verwacht eigenlijk dat ik niets doe wat riskant is in m'n vrije tijd...met die periode van ijs immers ook 'je kan beter niet gaan schaatsen want ja als je valt...je moet toch rekening houden dat je voor een baas werkt' mijn argument was dan 'ga jij mijn vrije tijd dan ook betalen??' en daar krijg je geen antwoord op alleen een flauwe lach...
Woogy schreef:spreekt voor zich, maar ga niet alles laten omdat ik ergens werk. Kan ook van een trap vallen als ik aan het stofzuigen ben of randjes moet afstoffen waarvoor ik op m'n tenen op de rand van een traptrede moet staan...denk zelfs wel dat m'n werk riskanter is dan m'n hobby...