Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook kon ze eerst geen seconde stilstaan en vindt ze nu heel mooi haar rust in het stilstaan. Maar het mooiste moment gisteren was toen ze schrok, haar staart op haar rug legde, keihard weg galoppeerde, maar zich daarna bedacht en recht om me af kwam lopen om voor me rustig stil te staan
Heb al eens een ander paard aangereden met Rio tijdens zitles (zonder beugels) en al eens een hindernis gesprongen in mijn eentje en waterplas gedoken en in dames zit niet zo elegant van t paard afgegleden en nog wel meer van die domme dingen.

), met het afladen super braaf en ook gewoon rustig met het opzadelen en rijden 
die had ik op film moeten hebben 
Willen we net het strand af gaan, daar moet je even door een mul stuk naar boven, dus bff nam een sprongetje naar boven, werd mw toch even pissig, springt ook naar voren en geeft een kneiter van bok waardoor m'n linkerbeen over het zadel vliegt. Ik bedacht me dat als ik er nu af zou gaan, ik gewoon op m'n voeten zou landen, zo stom voelde het aan
Maar kon m'n balans op m'n rechterbeen houden, dus kon m'n linkerbeen er weer over slaan, tis ook een tutje af en toe ook he
Er was daarna ook niks meer aan de hand...

(Fu kost het nog wel wat moeite met de galop)

Top van je strandritje, en doorzettingsvermogen met trailer laden

Zet m op vandaag enne... Vooral genieten tijdens de proef!
Zag t al helemaal gebeuren, net als papa er dan nooit meer op gaan. Maar was wel beetje sneu arme pluis.