) haha waardoor ik wel eens denk ohh, als dat maar goed gaat.. Maar het lijkt wel of sinds ik dat doe, geisha rustiger is geworden. Ze word ook opgevoed door de wat oudere merries. Erg leuk om te zien maar wat ik al zei, ik kan haar niet zomaar voorbij lopen 

En wat een leuke verrassing van je stalgenootjes!

Baby Asi!

Ik heb altijd van die aanknopingspunten in m'n hoofd, zo van: ooh ja, dat weet ik nog want toen was het zulk weer of heb ik die dag daarvoor dit of dat gedaan.
  ben bang dat ik maandag niet onder een bezoekje aan de huisarts onderuit kan of het moet morgen zo mega goed gaan, ik heb vanavond verjaardag en probeer er wel even heen te gaan misschien is er even uit juist wel goed                                                         

Vervelend hoor Joyce, fijn dat je iets bent opgeknapt maar je moet ook weer normaal kunnen eten natuurlijk, hopelijk ben je snel weer de oude!                                                         

maar bedankt 
 . Vandaag ben ik naar buiten geweest, en was precies voor het ging regenen weer thuis.