Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een geweldig heerlijke merrie! Nog leuker dan op de foto's.
 Set vandaag weer gezien en wat is ze dan ineens dik, pfoee! Arme merrie.

opzich wel gunstig want zo kunnen we lekker schakelen in overgangen. Daarna ben ik buiten uit wezen stappen. Dinsdag of woensdag ga ik me eerste echte buitenritje maken met me instructrice 
 . Nu hebben we alleen elke x zo'n 100 meter langs stal gestapt en dan weer terug. 
 . Keizerin geisha haha! Nu hopen dat de equilin zijn werk gaat doen voor de darmen en anders de DA maar is laten kijken. Dan ben ik echt wel weer even klaar met al die controles.. of wacht, nee volgende maand moet ook de hoefsmid weer komen. 
 als ik een ander paard longeer staat ze daar ook te kijken van baas??

Shief moet alleen wel der tanden poetsen 

Wij komen iig kijken, moeten nog even bedenken of we mee willen doen. Voor ons is het namelijk wel erg handig om te leren opstellen als we mee willen doen aan de Liberty in juli 
. Maar dan komen we iig niet met Shief, dus moeten even kijken hoe of wat!
 heeft allemaal z'n tijd nodig, maar komt goed! Met ons en Shief ging het in het begin ook alles behalve soepeltjes 
. Kan het me nu haast niet meer voorstellen zo relaxt en braaf ze is, maar dat was in het begin wel anders haha ahumm                                                         
 want ik heb mijn inkomstenbelasting ding terugvraag ingevuld, en het valt me enorm mee ik krijg best veel terug  
 ik ben vorig jaar gestopt met mijn studie in mei en heb 4 maanden zo'n 20 uur gewerkt bij een 2e baantje daar werd best veel ingehouden, en dat krijg ik weer terug natuurlijk :d komt goed uit met babyveulen op komst.
 . Het gaat weer hard in het topic. Ik ben even bezig geweest met andere klusjes, dus mezelf geband. 
 .
 .
 Hier 13mm dik zat, ze hebben maar van die kleine bekkies..
 We komen elkaar dan wel tegen 
 en wie weet doen wij ook mee, nog even allemaal overleggen! Ja het is een erg leuke dag! Geloof 2 jaar terug geweest, was leuk om de cursus te zien, en helemaal alle mooie hengsten in de pauze 

Ga gelijk even kijken of we kunnen met evt. ander paardje mee 

leuk toch dat je stalgenoten daar aan denken 

(stuiter stuiter ja 
)                                                         
 Die is erg lief op de trailer dus ik hoop dat het voor Mish geen vervelende ervaring wordt. 
 goed dat haar mams mee reist, en ben benieuwd naar de foto's!