Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:hmmm ik zie inderdaad ene gelijkenis Jes...Paarden...we zijn gewoon geïnfecteerd door ze. DAT! is hun payback op ons, onze tol dat wij kunnen doen wat we doen met ze
Rijden met Mo ging goed...te goed! nu ben jij weer ziek en hij doet alleen maar of hij wat rug krampen heeft
ShamalArabs schreef:Bonjoy schreef:Ik kan een eigen paard me nog niet veroorloven op het moment (Meer dan 32 uur stage in het ziekenhuis tot aan volgend jaar+alle toetsen, verslagen wat er nog bij komt) Maar ze is wel erg leuk!!
Je moest maar weer eens langkomen
Woogy schreef:dikke kans dat hij door de touwtjes zichzelf is gaan vest zetten waardoor hij nu inderdaad 'last' heeft
Woogy schreef:voor veel paardenJe zet ze toch soort met vast waardoor ze in ene houding worden geforceerd en altijd tegendruk geven en zodoende spanning en spierpijn opbouwen...We trekken ze immers ook niet in elkaar als we dressuur willen rijden
Woogy schreef:heb het met pony ook, die wil ineens niet meer is sloom en futloos en heb ook van alles geprobeerd en ze werd alleen maar gestresster. Nou toch maar de osteopaat gebeld voor d'r, ze zit gewoon niet lekker in d'r vel
ShamalArabs schreef:Bonjoy schreef:Ik kan een eigen paard me nog niet veroorloven op het moment (Meer dan 32 uur stage in het ziekenhuis tot aan volgend jaar+alle toetsen, verslagen wat er nog bij komt) Maar ze is wel erg leuk!!
Je moest maar weer eens langkomen
CSAArabians schreef:Zal Joyce binnenkort wel een keer meeslepen naar jullie......
Bonjoy schreef:CSAArabians schreef:Zal Joyce binnenkort wel een keer meeslepen naar jullie......
Jup, we komen gauw even buurten!Al dat jonge grut bij jullie weer eens bekijken! (En de 'ouderen' uiteraard ook!)
Woogy schreef:haha had ik een half jaar lang tot ik ineens de handigheid had...leek wel ene octopus met stront aan de tentakels. Liet achter elkaar m'n lijnen vallen, dan weer m'n zweep, dan had ik alles kreeg ik kramp, dan liep ze weer niet door te veel stelling lijnen verleggen weer 14 meter lijn op de grond pony aan de hol maar dan had ik wel de zweep nog vast