Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
katjen schreef:Echt even ego bericht maar goed .
Zijn onderweg terug van kliniek utrecht helaas is die kleine vechter overleden .
Was dan officieel niet mijn veulen maar van vrienden , maar ben er echt kapot van . En dan staat de volgende alweer op springen bah . Dm wens je alle succes met je mo babe
Iloontjeehh schreef:Spannend! Moyo werd om half 12 's avonds geboren. Vandaag dus alweer 2 jaar geleden, de tijd vliegt!
DMHorses schreef:Iloontjeehh schreef:Spannend! Moyo werd om half 12 's avonds geboren. Vandaag dus alweer 2 jaar geleden, de tijd vliegt!
Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen en ze nog vandaag gaat bevallen, als ze na 12 uur bevalt is ze precies op de uitgerekende datum.
Sorry dames ik hou jullie ook niet bij en zeker nu niet ben met me hoofd ergens anders
YildizArabs schreef:Filmpje!!! Of tenminste pics!Ben Mofan en vind m onder t zadel ook echt gaaf! (Al zou n westernzadel nog gaver staan
!)
YildizArabs schreef:Ha ja, die prijzen zijn idd om te janken.. En op de een of andere manier ben ik ook weer tackaddict en val ik als een blok voor t duurdere spul.![]()
Maar voor Engelse tack ben je denk ik ook een godsvermogen kwijt, of niet?