Ben al een beetje met mn geweldige voorbrenger aan het kwebbelen over aankomend seizoen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:*lol* het seizoen is net afgelopen
Sieltjuh schreef:*lol* het seizoen is net afgelopen
ShamalArabs schreef:Dus, ik ben natte plekken eruit aan het halen vandaag... maar ik heb geen zin om steeds met halve kruis te lopen meer (normaal maar halfjes ivm mn schouders en rug) en heb dus maar een krui helemaal overladen. Denk "zo, maar 1x ipv 3x lopen, wel zwaar maar 1x moet kunnen"... krijg ik toch de krui niet meer in bewegingmoet ik de helft overladen in een andere dus uiteindelijk meer werk...
ArabianRanch schreef:Sieltjuh schreef:*lol* het seizoen is net afgelopen
JA Inderdaad ha ha, we hebben net een geweldig weekend gehad op de Europese Kampioenschappen in Moorsele waar mijn 2 jongens AR Sivmayall en AR Fayyim weer SUPER gescoord hebben (thanks to Ilona Bax en Aurid Muskee) ...![]()
Nu nog de Wereldkampioenschappen in Parijs, maar dan is het over voor dit jaar.....
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen
Aleeneh schreef:ShamalArabs schreef:Dus, ik ben natte plekken eruit aan het halen vandaag... maar ik heb geen zin om steeds met halve kruis te lopen meer (normaal maar halfjes ivm mn schouders en rug) en heb dus maar een krui helemaal overladen. Denk "zo, maar 1x ipv 3x lopen, wel zwaar maar 1x moet kunnen"... krijg ik toch de krui niet meer in bewegingmoet ik de helft overladen in een andere dus uiteindelijk meer werk...
Kun je nagaan wat je mij normaal aandoet
Letizia schreef:Hoe zien ze een paard, wbt voedingstoestand, het liefst op de show?
Zit nog steeds te twijfelen of we ook eens met Djuun moeten gaan, maar heb geen idee of zij potientieel show materiaal is
En ze staat nog steeds niet op onze naam