Maar zal me eerst even netjes voorstellen (hoewel ik genoeg bekende zie geloof ik

Ik ben Letizia en samen met mijn zus in bezit van de (bijna) 5 jarige Arabische merrie Djunnah.
Nog geen wedstrijd ervaring en eigenlijk ook nog geen B klaar, helaas door veel zadel problemen nooit een langere periode achtereen kunnen trainen. Nu sinds bijna 3 weken (weer) een nieuw zadel en hopelijk kunnen we zo vooruit

Goed, mijn vraag, ondanks dat Djuun nog niet B klaar is (galop is het grootste hekel punt) gaat m'n zusje as zaterdag een proefje starten, wel een zonder galop en dus ook onderling, gewoon voor de ervaring.
Nu hebben we een merrie die helaas niet gezegend is met een prachtige bos manen, dus ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ze zijn wel aardig op lengt (40 a 50 cm), maar behoorlijk dun. Trekken en knippen vind ik ook weer zo wat. Een dunnen hengstenvlecht (die wij geen een van beide onderlangs kunnen vlechten) vind ik ook geen porum... Nu ben ik vandaag aan de gang geweest met roosjes, de eerste lukte echt heel goed en de rest niet

Vandaag:

Misschien hebben jullie dit onderwerp al tot in de treuren besproken, maar ik vond het iets te veel pagina's om alles door te lezen