Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 22:12

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 23:45

Zojuist Cyann der inschrijfformulier voor de Fall show per email verstuurd. Ze doet aan 5 onderdelen mee: In Hand Trail, Trail Walk Jog, Trail, Horsemanship walk jog, horsemanship.

Zelf zal ik niet starten, het is helemaal Cyann der dag samen met Nirvana :D .

BTW stemming voor de kalender is spannnnend!!! So Don't forget to vote!!!

Bimmetje

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 19:29

Wat leuk zeg voor Cyann!
Zal een heerlijke dag genieten zijn. ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 18:51

Heb gestemd! Maar uhm... Er mag wel weer n tussenstand bekend gemaakt worden hoor (Glenn en/of controlecommissie?! ;) )
Vandaag na t werk weer heeeerrrrlijke gereden op Tie! Ze begint (gelukkig) weer aan te komen en dr kont wordt weer wat voller. Ze hadden me gezegd dat t wel n jaar tot anderhalf zou duren eer ze weer in conditie zou zijn 8)7 , maar ik denk/hoop dat dat aanzienlijk korter gaat worden. Ze denkt alleen bij de voorbereidingen op de moeilijkere manouvres (spin) te veel mee. Moet daar wel om lachen maar soms ook beetje irritant, ga ik helemaal zigzaggend door de bak! :x Is dat herkenbaar?

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:06

hahaha hebben we ook een Yildiz Winehouse! _O-

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 20:13

>;) _-:( :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:24

:P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:45

Bimmetje schreef:
hahaha hebben we ook een Yildiz Winehouse! _O-

_O- :D +:)+

Tussenstand, ik zal die er straks eens in tikken....Blijft natuurlijk alleen een tussenstand van het topic.
Waar ik nu wel van baal is, dat ik geen keuze kon maken qua inzending van de stopfoto's van June. Beide hebben wel iets.....Blijkbaar denken veel stemmers dat ook, want de stemmen worden aardig verdeelt over die twee foto's. Lekker dan, heb ik last van mijn eigen foto concurrentie. Niet slim nie, had beter 1 stopfoto in kunnen sturen |o 8)7 }:) :+

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:13

Tussenstand is bijgewerkt. zie het AV forum

Er kan trouwens ook via de dawra site gestemd worden, daar staan de foto's ook bij nieuws. Stemmen kan daar dan via mailtje naar Angela.

Nog 10 dagen stemmen en dan .....kom maar op met die kalender. Tof kerstkadootje!! *\o/* :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 18:33

Ja, idd, ui twijfelde ook bij jouw stopfotos: de een is een mooiere stop en de andere een mooiere foto, lastig kiezen dan... Aangezien zigzag niet op beeld houdt heb ik slechts 1 foto ingezonden. :P

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:46

Sorry, de jury had het druk met zijn werk, deze week al 3 vergaderingen gehad na de uren, enorm veel voorbereidingswerk, indienen van projecten en dergelijken, en het schooljaar is nog maar 2maand bezig!! pff!
Ik zal het weer even allemaal nakijken!

mvg Glenn, maar ik zie dat Nancy als controlecommisie haar job goed blijft volhouden, een dikke vette pluim van me voor je!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:11

Ik vind het gewoon heul spannend hahaha. Spreadsheetje bijhouden en dan telkens onderin de naam van de laatste stemmer, that's all.

Ik had de verkeerd stemmers ook nog ff een pbtje gestuurd vandaag. Niet iedereen blijft het topic volgen, dus wellicht de opmerkingen gemist over hoe "kort het jaar is" hihi. Tja je bent van de controle commisie of je bent het niet :+
Dus ook die heb ik nu erin verwerkt, want diegene met dat hele korte jaar had ik ff overgeslagen.

Maar als ik bedenk wat Angela waarschijnlijk allemaal nog binnen krijgt via de email....dat is pas echt een hele klus. _/-\o_

Ben ook wel heeeeeel benieuwd wie er straks allemaal een kalender gaat bestellen en wat dus de oplage zal gaan worden....

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:57

Wat zal Reindert het druk krijgen het komende jaar, hahhahaha, want volgend jaar komt er alweer een nieuwe kalender!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:19

Sponsort die de dawra al??? nee??? Dan wordt dat echt tijd :D :j

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 11:48

Ik zeg: 24 foto's op die kalender!!!! :D :+

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 12:33

Gister avond de patterns van de fall show ontvangen...poeh hey...das best pittig. Dat maar ff niet tegen Cyann gezegd...oeps. En wat een lange patterns. Wel gaaf hoor, enorm uitdaging. Gelukkig is haar geheugen tig keer beter dan de mijne, maar de zenuwen gierde al door mijn lijf en ik mag alleen maar toekijken. :o :D
Maar je zal er maar 5 uit je 10 jarige koppie moeten leren.. _/-\o_

Nu nog ff hopen dat het vrijdag en zaterdag mooi weer is. Dan kunnen we vrijdag middag saampjes die legpuzzel in de wei gaan neerleggen en oefenen. Dat wordt weer een heel gesjouw. Maar gelukkig hebben we wel de mogelijkheid om het neer te kunnen leggen.

Als ze zondag overleeft, kan L5 starten bij de WRAN alleen maar enorm meevallen.

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 17:44

CounTree schreef:
Gister avond de patterns van de fall show ontvangen...poeh hey...das best pittig. Dat maar ff niet tegen Cyann gezegd...oeps. En wat een lange patterns. Wel gaaf hoor, enorm uitdaging. Gelukkig is haar geheugen tig keer beter dan de mijne, maar de zenuwen gierde al door mijn lijf en ik mag alleen maar toekijken. :o :D
Maar je zal er maar 5 uit je 10 jarige koppie moeten leren.. _/-\o_

Nu nog ff hopen dat het vrijdag en zaterdag mooi weer is. Dan kunnen we vrijdag middag saampjes die legpuzzel in de wei gaan neerleggen en oefenen. Dat wordt weer een heel gesjouw. Maar gelukkig hebben we wel de mogelijkheid om het neer te kunnen leggen.

Als ze zondag overleeft, kan L5 starten bij de WRAN alleen maar enorm meevallen.

Nancy let even op bij de trail walk and jog klopt nummer 6 niet daar staat jog over poles maar dat kan niet, moet volgens mij zijn walk over pole.
Heb al met Paulette overlegd.
oefense!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 22:06

hoi Claudia,

Idd dat kan niet. Volgens de route is het na de brug stappen, stukje draven dan weer stappen en dan zijwaarts naar rechts over balk. Gelijk aan Trail beginners (met galop).

Dit foutje was me nog niet opgevallen. Gister het trail (galop) pattern in de wei neergelegd en geoefend zonder paard, morgen zal Cyann gaan oefenen met paard.

thanx en cu soon *\o/*

Oh, de IHT beginners komt trouwens te vervallen. Ik kreeg bericht dat iemand zich had terug getrokken en de vraag of Cyann dan alleen wilde starten. Cyann was daar heeeeel duidelijk ik "Nee, ik ga niet in mijn eentje starten". Dus vandaar.

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 22:22

CounTree schreef:
hoi Claudia,

Idd dat kan niet. Volgens de route is het na de brug stappen, stukje draven dan weer stappen en dan zijwaarts naar rechts over balk. Gelijk aan Trail beginners (met galop).

Dit foutje was me nog niet opgevallen. Gister het trail (galop) pattern in de wei neergelegd en geoefend zonder paard, morgen zal Cyann gaan oefenen met paard.

thanx en cu soon *\o/*

Oh, de IHT beginners komt trouwens te vervallen. Ik kreeg bericht dat iemand zich had terug getrokken en de vraag of Cyann dan alleen wilde starten. Cyann was daar heeeeel duidelijk ik "Nee, ik ga niet in mijn eentje starten". Dus vandaar.

Hahaha, ik had me terug getrokken.....durf niet tegen Cyann......

Nee hoor, ik heb heel stom met een snoepje paar keer beloond en nu kan hij niet meer normaal doen als ie niks krijgt na een 'hindernis' moet m weer ff resetten :D

En ik wil me even op het rijden richten want ja...een andere locatie geeft mij weer de zenuwen....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 22:54

Ben benieuwd hoe vaak je cyann gaat tegenkomen. Wat start je allemaal? Cyann was wel nieuwsgierig tegen wie ze "allemaal" moest.

Gister tijdens de les heeft ze de horsemanship proefjes geoefend....dat viel nog niet mee...Nirvana was beetje heet. }>

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 09:13

Ik start in walk and jog : Pleasure, Horsemanship en Trail!

Tot zondag!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:52

heel veel succes morgen voor diegene die gaan!

Verdorie, was dit topic ineens weer verdwenen uit mn eigen berichten lijst. Erg vervelend!
Maar we zijn er weer hoor hihi

de kalender, ik ben echt zooooo benieuwd hoe die gaat worden!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 20:23

En? En? En? :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:21

hoi, pfffff wat is dat vermoeiend zeg een hele dag groomen.... :(:) Voel me gebroken met stalpoten... :o

Kort verslag. Cyann Trail Walk en Jog...helaas ging Nirvana de verkeerde kant op ;) , aldus cyann. Cyann wist haar alsnog richting de andere kant te rijden, maar te laat en daardoor DQ. Chris had wel doorgeschreven dus dat was wel fijn. Nadien zagen we dus dat ze 64 punten dan had gehaald wat de nr. 1 (monica) ook had ... :(:)
Trail met galop ging minder goed, maar geen DQ. 58 punten, net 1 puntje minder dan nr. 2 (monica) en dus 3e vd 4

Bijgeschreven voor de Pleasure walk jog. Daar werd ze 4e vd 5. Nirvana wil altijd graag aansluiten :D

Horsemanship walk jog. Wauw wat ging ze daar goed!! Kin omhoog, kijken waar je heen gaat..."het kijk mij eens showen". Rail work weer wat minder....Nirvana had weer haast. Maar met kin omhoog, gewoon net doen alsof je neus bloed _/-\o_ 3e vd 5

Horsemanship met Galop, ook die proef ging super en heel keurig. Rail work ging eigenlijk ook super met best een flink stuk galop, waarin nirvana wel weer haast had. Maar slim wist ze zich her en der tussendoor te manoevreren in die galop. En aan de buitenwereld niet laten zien dat je het stiekem toch wel beetje eng vindt, nu Nirvana de touwtjes euh teugels duidelijk ff overneemt. :( Maar gewoon neus in de wind en door rijden op 1 hand!! En er geen ruk en pluk werk van maken _/-\o_
3e vd 4.

Dus een apetrotse mama en papa. Een minder tevreden Cyann, want "nee het ging helemaal niet zo goed hoor! Nirvana was echt wel vervelend! Deed helemaal niet zo goed haar best"! Oeps. :o

Kan ons niet schelen...wij vonden het al knap dat ze al de parcourtjes uit der hoofd wist. Ze deed echt knap haar ding. Nirvana wakker houden en vaak tijdig corrigeren als ze niet oplette bij de trail etc etc. Ze weet al zooooo veel en wij zien heeeeel duidelijk verbetering tov de vorige wedstrijd. _/-\o_ Ze gaat echt super.

Bij de auto weer aangekomen, lag ze al gauw op de achterbank. Haar grooms deden de rest. Nee ze ging ook niet meer mee koffie drinken. Nee ze was niet moe hoor :j , had gewoon geen zin :'). Toen we het terrein afreden....zag ik al een wit bekkie....5 seconde later.... :z Helemaal uitgeteld. Maar ja, ze heeft ook nog nooit zoveel uur op een paard gezeten, nie vreemd nie... /3

Uiteraard het nodige bijgebabbeld en nog veel meer gebeurtenissen en uitslagen, maar dat mag een ander ff vertellen.....nog ff wat topics bekijken en dan duik ik ook met wit bekkie mijn mandje in. :z

Kort verslag?????? niet dus :o

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:53

gefeliciteerd voor cyann, ook vind ze zelf dat ze niet goed gereden heeft, ofja nirvana dan haha :P
prachtig die kids he!
Toch mooie resultaten en idd, hoe onthoud ze het allemaal, knap hoor!