Echt super foto's zitten er tussen. En meer dan 60 inzendingen

http://arabischevolbloeden.nl/forum/vie ... 47cfa14c0c
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bimmetje schreef:hahaha hebben we ook een Yildiz Winehouse!
CounTree schreef:Gister avond de patterns van de fall show ontvangen...poeh hey...das best pittig. Dat maar ff niet tegen Cyann gezegd...oeps. En wat een lange patterns. Wel gaaf hoor, enorm uitdaging. Gelukkig is haar geheugen tig keer beter dan de mijne, maar de zenuwen gierde al door mijn lijf en ik mag alleen maar toekijken.![]()
![]()
Maar je zal er maar 5 uit je 10 jarige koppie moeten leren..![]()
Nu nog ff hopen dat het vrijdag en zaterdag mooi weer is. Dan kunnen we vrijdag middag saampjes die legpuzzel in de wei gaan neerleggen en oefenen. Dat wordt weer een heel gesjouw. Maar gelukkig hebben we wel de mogelijkheid om het neer te kunnen leggen.
Als ze zondag overleeft, kan L5 starten bij de WRAN alleen maar enorm meevallen.
CounTree schreef:hoi Claudia,
Idd dat kan niet. Volgens de route is het na de brug stappen, stukje draven dan weer stappen en dan zijwaarts naar rechts over balk. Gelijk aan Trail beginners (met galop).
Dit foutje was me nog niet opgevallen. Gister het trail (galop) pattern in de wei neergelegd en geoefend zonder paard, morgen zal Cyann gaan oefenen met paard.
thanx en cu soon
Oh, de IHT beginners komt trouwens te vervallen. Ik kreeg bericht dat iemand zich had terug getrokken en de vraag of Cyann dan alleen wilde starten. Cyann was daar heeeeel duidelijk ik "Nee, ik ga niet in mijn eentje starten". Dus vandaar.