Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:BeterschapT heerst heel erg op het moment, hoor heel veel mensen met buikklachten. Kwakkel zelf ook al 3 weken, is eindelijk een beetje over nu. Idd wel heel erg balen nu je net bij je nieuwe baan bent begonnen!
Annikab schreef:Zo, ik ben ook weer bijgelezen (wat een klus)
Wat een mooie foto's van Djunnah, ze is echt heel gaaf onder het zadel! Fijn ook dat jullie weer lekker aan de gang kunnen met jullie nieuwe zadel, ziet er erg relaxed uit!
Jessica, balen dat je zo´n klap hebt gemaakt van Montoyo en dat je zadel niet meer lijkt te passen. Hopelijk is het snel opgelost!
Amy, had Umoyax mooie punten gekregen op St. Oedenrode? Ik kon ze even nergens terugvinden.
Leuk, dat iedereen zo z´n eigen voorkeuren heeft qua kleuren (en vaak ook met iets heeeel anders thuiskomt!)
Ik ging op zoek naar een bruine Aparan-dochter (check), met weinig tot geen wit op het hoofd (alleen een kolletje en een snebje) en zo min mogelijk wit aan de benen (alleen 1 halfhoog wit beentje achter). Alleen was ik op zoek naar een ongeveer 5-jarige goed beleerde en kwam ik thuis met een 2.5 jarig guppie! Maar ach, het karakter gaf de doorslag![]()
Ik ben lekker 2 weken op vakantie geweest (en Ely heeft lekker 2 weken vakantie mogen vieren op de wei!).
Ik hoop haar snel weer wat op te kunnen pakken (hopelijk gaat het weer ook een beetje meewerken), hopen dat het beter gaat dan voor de vakantie!
Woogy schreef:dat is altijd fijn. hoop dat Shine nog niets vergeten is morgen, maar dat denk ik haast niet. Slimme meid.
Wel crap dat je ziek thuis zit. Je ziekte is toch een inwendige allergie voor gluten?
amyz schreef:berchterew?
Idd die vermoeidheid is heel ellendig.. Ben steeds gesloopt zonder echt veel gedaan te hebben, bah. En och, bij tijd en wijle ben ik weer eens kreupel of doet een arm/hand het wat minder.
Ach, so be it. Andere mensen hebben nooit wat, das toch mega saai?
Bonjoy schreef:Pfff, en om nog even in de darmperikelen te blijven, ik heb PDS
Woogy schreef:jeetje wat een mankementig soort zijn wij toch
Vermoeidheid is er absoluut een symptoom van, het gevoel alsof je 100 kilo extra meesleept
Barcelano schreef:Bonjoy schreef:Pfff, en om nog even in de darmperikelen te blijven, ik heb PDS
Dat dachten ze 16 jaar geleden als 1e bij mij.
Maar laats zei de arts grote kans dat je een combi heb van die 2
De pest is ik kan er wel mee leven en me aanpassen maar mensen om me heen kunnen het slecht bevatten.
Ik hoor regelmatig Oh maar je ziet er echt niet ziek uit, dus geloven ze het niet