Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Twee topics die half over hetzelfde onderwerp gaan is wel lastig denk ik! En discussies etc. komen hier vaak spontaan op, en dan is het zo lastig verplaatsen naar een ander topic!
SuusvL schreef:Een veulen voor jezelf, en dus de combinatie maken die perfect voor jou is, is in mijn ogen ook visie. Dat product fokken wat jij graag ziet in je eigen toekomstige paard. Is het bewust fokken voor de verkoop dan vind ik het een ander verhaal. Maar goed, ieder zijn eigen mening en idee![]()
Oeh! Spannend Siel! Moest je alles vernieuwen/verbouwen in je nieuwe huis?

Haha! Zat zelfs geen CV in
Nieuwe vloer, nieuwe badkamer, nieuwe keuken en dan nog een heleboel extra dingen die erbij komen. Heb het huis gelukkig voor een mooie prijs kunnen kopen, dus er was nog best wat ruimte voor een bouwdepot. Daarnaast is mijn vader errug handig en heeft hij 100% vakantie (gepensioneerd), dus tijd zat
Vind bovendien dat veeeeel te veel waarde gehecht wordt aan alleen een hengst in het hele proces. Ik ben eerlijk gezegd altijd erg geïnteresseerd in de moederlijnen. Die zijn mi het interessants en van de grootste invloed. Dus top merries voor goede hengsten gebruiken: 
Lekker vieren...
.... Wat een heerlijk paard.. Vandaag mocht hij lekker vrijspringen, vindt hij zo leuk! 
... Geweldig topic weer....
... Ik wil ook echt een keer met jou en je knappe vent mee rijden hoor... Kun je meteen even alle kneepjes van de Western vertellen... 

.. En zoals Miran al zei is schudden ook echt geniaal... SuusvL schreef:Dat is wel heel fijn een vader die handig is én tijd heeft. Je kan wel meteen alles naar eigen smaak verbouwen zonder dat het zonde is dat je er een vrij nieuwe keuken of badkamer uit moet slopen.
Heb wel nog andere huizen bekeken en dit was echt niet direct het beste qua onderhoud, maar de prijs, ligging en gewoon de sfeer zaten helemaal goed