Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Doet m'n moeder het beter. Die is 55 en heeft vier jaar geleden een vier jarige draver gekocht. Hij is oerdegelijk en heeeeeel surinaams dus de kans is groot dat hij 40 wordt, tegen die tijd is zij 90...wie weet krijg ik hem wel te erven

Gert had ook zn camera mee en heeft een aantal mooie foto's gemaakt!

Ze krijgen volgend jaar een halfzusje of broertje
wist je dat beide op dezelfde datum geboren zijn maar dan een jaar na elkaar en dat mawiyah beide keren op dezelfde datum was uitgerekent én overtijd ging en dus precies beide drachten evenlang liet lopen
humor zo'n merrie

Had en heb ook nog steeds heel erg veel moeite met het afscheid van Nouz, dat was echt mn kleine hondenvriendinnetje.. Gelukkig is Havanna ook een schat, maar ik heb best moeten wennen, ondanks dat ik echt met mn hele hart voor haar had gekozen.
Ik heb dat ook met Umoyax, het is zo'n schat en hij doet altijd zo zn best voor me...
Intussen probeer ik er wat van op te pikken zodat ik over een paar jaar misschien sneller klaar ben
Toen ik destijds Biscuit kocht wilde ik eigenlijk géén schimmel, dus in hoeverre mn effen bruine hengst over een aantal jaren gaat lukken weet ik niet

Wat ik altijd zo jammer vind is dat al die schimmels wit of vliegenschimmel worden 

ik kijk meer naar karakter dan kleur, maar moet zeggen dat ik vale vossen met veel wit niks vind. Liever een mooie rode of diep oranje kleur vos met een kol of klein blesje, een hele brede bles is niet mijn ding, bij geen enkele kleur eigenlijk. Ik wou zelf eigenlijk een bonte maar ja Noah was toch wel leuk, ookal was hij zo 'saai' bruin
en zijn aftekeningen leuken het plaatje wel op, die altijd blije smoel met dat kolletje en snebje 
zwart vind ik ook nog steeds een hele mooie kleur, en koffievos zie ik mezelf ook nog wel op rijden 
) met pensioen gaat komt er waarschijnlijk een klein paard of een grote AV met hopelijk iets meer wedstrijdspirit dan Noah. ofwel een jaarling die ik zelf wereldwijs kan maken, of eentje van een jaar of 6-7 die al eens een wedstrijdje in elk discipline gedaan heeft en dus al wat kent. Niet zoals Noah
5 jaar en alles met inrijden was zo'n beetje verkeerd gegaan geloof ik
chronisch angstig voor alles, kon niet galopperen en was bang voor hindernissen
en ik heb er 1 zonder wit
precies wat ik mooi vind.

dat Bahiyah de linker (grootste) is, hihi.
Maar tjee, voor show was ik wel errug blij met mn vosje hoor.. Voor Bunschoten had ik m niet eens gewassen! Das met een schimmel toch wel anders, dan ontkom je niet aan wassen.
Ze is te koop.
maar ik klik totaal niet met haar dus ik wil haar niet houden...