Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar zit er in het weekend gemiddeld wel uurtje of 2 tot 3 per dag.
Draait ook maar om 1 ding uiteindelijk hè 
Is niet fijn voor jullie beiden.

Schuift je zadel? Of drukt het ergens?

Volgende keer pakken we de fiets
Dar had wel dingen die ik ook terugzie bij Djuun, maar Djuun kan ook weer echt anders zijn ook. Maar toch, ben zo blij met dat lekkere ding
Zal er echt voor geen goud meer kwijt willen.
Maar das natuurlijk kwestie van smaak

'Wat moet IK met die stomme stink arabier?' na aandringen toch maar erop gaan zitten en na een half uur kwam ik terug op stal 'en? Ging alles goed? Was ze braaf?'
'Wat moet ze kosten?'
Was verkocht vanaf dag één. daarna een half jaar pure rotte ellende meegemaakt. elke dag eraf knallen als we gingen rijden etc. Ik werd helemaal gek van haar tot ik ineens overtuiging vond ben erop gaan zitten en ben gaan rijden en sinds die dag kan ik niet meer zonder haar 
gehad. Afijn, door omstandigheden ging dat niet zo lekker en hebben we fjord ingeruild voor KWPN bij de bekende en beruchte handelaar uit West-Brabant
Afijn, KWPN uiteindelijk verkocht, was eigenlijk wel een zielig verhaal, want was enorm kopschuw, denk wel eens goed geslagen, maar toen gewoon niet hét paard voor ons. Uiteindelijk trouwens gehoord dat hij hier eindje vandaan in pension op een manege staat en het enorm goed deed, dus dat is wel fijn te horen 
). Eerst toen naar een bonte merrie (gok welsh/arabier iets in die trant kruising) wezen kijken. Heel leuk en lief ding, maar echt te klein voor mij. Was toen nog geen 14 en ging daar echt uitgroeien. Toen doorgereden naar Dar en ik was vanaf dag 1 echt verkocht. Ondanks dat ze met proefrijden eigenlijk best stout was, was ik gelijk weg van dr. Wel een rotperiode gehad waar ik niets met dr kon, omdat ze me verschrikkelijk aan het uitproberen was. Daar ook doorheen gekomen (door een keer onwijs uit mn vel te springen
) en daarna het meest geweldige paard ooit gehad
Wel hele diepe dalen gehad wat betreft blessures
Ze had gewoon slechte benen en daar heeft ze heel veel pech mee gehad. Uiteindelijk jaren een blessurepaard gehad. We wisten al wel, dat als er een tweede bij zou komen (wat dus eigenlijk voorjaar 2011 de bedoeling was), dat het waarschijnlijk een arabier zou wezen. Daar herkende war Darmoors karakter zo in. Helaas geen tweede geworden, omdat we Dar in augustus 2010 hebben moeten laten inslapen
Mis haar soms echt enorm, zeker als ik foto's bekijk. Een tweede Dar is er niet, maar Djuun heeft wel het gat wat ze achter liet heel goed gevuld

We hebben haar verjaardag immers ook gevierd alsof ze er was.