Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letizia schreef:Haha! Wel een leukje zeg, lekker ondeugend bekkie
Letizia schreef:Leuk projectje dus
Hoe lang ben je nu met hem bezig?
Djuun kan ook best onzeker zijn in nieuwe situatie's, maar die is wel vrij simpel over te halen, gewoon heel blij belonen als ze het goed doet en de tweede keer doet ze het al veel sneller, de derde keer is het al bijna normaal
Letizia schreef:Ik hou ook wel van een beetje body, toen we Djuun kochten was het echt een kippetje, ben blij dat dat flink is bijgetrokken
joysjuh1987 schreef:asal doet altijd stoer maar is soms ook onzeker dan kruipt ze helemaal tegen mij aan en wil ze het liefst in mijn broekzak
amyz schreef:Umoyax is.......tsja. Geen idee. Op zich is hij wel dapper maar hij kan ook enorm onder de indruk zijn van niks. Hij is op zich wel zelfverzekerd denk ik, soms iets téHij kan me vaak echt verbazen, meestal zelfs eigenlijk als ik er zo over nadenk... Hij sleept mij meestal door dingen heen ipv andersom.
Nas is enorm onzeker maar vertrouwt volledig op mij, vaak is ze stoerder dan ze zelf denkt zeg maar.
Barcelano schreef:Lange rug?![]()
Nou nee hoor de gemiddelde arab heeft juist een korte rug...vandaar oa de vele zadel problemen