Oral fixation.. Gek paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oral fixation.. Gek paard
Letizia schreef:Haha! Wel een leukje zeg, lekker ondeugend bekkie
Eentje met weinig zelfvertrouwen, maar af en toe toch flink praatjes en lekker macho gedrag
Ben nu vooral lekker met 'm aan het parelli'en om hem wat meer vertrouwen in zichzelf en in mijn te geven en heb er pas 1 keer op gezeten, waar hij eigenlijk heel braaf was! 
Iedereen die de wei in komt word begroet en daar komt hij een knuffel bij halen! En het allerlekkerst is natuurlijk poetsen..
Lekker slapen terwijl je slaafje (ik dus
) al die nare zandprut uit je vacht probeert te krijgen
Mooi koppie ook, gewoon goed opgedroogd denk ik hihi.
Maar Nas heeft ook veel te bieden, vrij klassiek type (terwijl ze wat moderner gefokt is zover ik begreep) en de opkomende spikkels maken dat ook helemaal af
Daarnaast ook veel body en beweging... 

).. Ik ben bijvoorbeeld enorm fan van Eenhoorn's Dahman, echt een groffe tank (mag ook wel met mijn 1.80 en flink wat kilo's..
), maar die het geweldig doet in de endurance!
Letizia schreef:Leuk projectje dus
Hoe lang ben je nu met hem bezig?
Djuun kan ook best onzeker zijn in nieuwe situatie's, maar die is wel vrij simpel over te halen, gewoon heel blij belonen als ze het goed doet en de tweede keer doet ze het al veel sneller, de derde keer is het al bijna normaal
We zijn nu nog niet eens 2 weken bezig, dus klagen mag ik absoluut niet!
Letizia schreef:Ik hou ook wel van een beetje body, toen we Djuun kochten was het echt een kippetje, ben blij dat dat flink is bijgetrokken
joysjuh1987 schreef:asal doet altijd stoer maar is soms ook onzeker dan kruipt ze helemaal tegen mij aan en wil ze het liefst in mijn broekzak
Vaak iets simpeler in het hoofd, ook weer zoiets wat je gewoon net moet aanspreken, maar mán wat kunnen ze meestal bewegen!
Hij kan me vaak echt verbazen, meestal zelfs eigenlijk als ik er zo over nadenk... Hij sleept mij meestal door dingen heen ipv andersom.
I like!
Ik houd van compacte paardjes!
)! amyz schreef:Umoyax is.......tsja. Geen idee. Op zich is hij wel dapper maar hij kan ook enorm onder de indruk zijn van niks. Hij is op zich wel zelfverzekerd denk ik, soms iets téHij kan me vaak echt verbazen, meestal zelfs eigenlijk als ik er zo over nadenk... Hij sleept mij meestal door dingen heen ipv andersom.
Nas is enorm onzeker maar vertrouwt volledig op mij, vaak is ze stoerder dan ze zelf denkt zeg maar.
Dat had ik met Tovatsj ook wel een beetje! Schrikken van een grassprietje wat de verkeerde kant op staat, maar vervolgens wel super stoer langs een draaiende traktor sjokken en niet eens een oor draaien
Maar goed, gaat steeds beter met dank aan voorzichtige begeleiding op het erf

Hij is idd iets compacter in zn body maar ruglengte vind ik niet heel anders dan anders hoor...
Nas kreeg op de premiekeuring niets dan lof voor haar body, ze is ook vrij compact. Umoyax is iets langer, maar moet zeggen dat hij wel meer in proportie begint te komen nu dus kan ook een groei-ding zijn, als veulen was hij compacter gebouwd... Barcelano schreef:Lange rug?![]()
Nou nee hoor de gemiddelde arab heeft juist een korte rug...vandaar oa de vele zadel problemen

klein stukje rug om op te zitten en dan nog een heel end kont erachteraan.
kort tot problematisch kort
Volgens mij is juist hét zadelprobleem bij de Arabjes dat ze een korte rug hebben (rondgeribt, singelpunt ver naar voren etc.
)