[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kellaxy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:18

Wauw baukje, heel heavy.. sterkte!

Ooowja, ik heb et nu 2 van 50 opliggen. Na het laatste warme weer gaat er iets meer op. Heb heeul veel dekens liggen nu :=

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:19

Maar moet je die doelen perse verzinnen voordat je er aan begint, bedoel, dat duurt 3 jaar he :Y)

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:21

Haha heb die 75 al in 1 avond verzonnen dus denk niet dat ik er 3 jaar over doe en t start pas als je alle 101 doelen hebt verzonnen. Dus valt mee :)

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:24

Haha ik ken je niet persoonlijk dus is lastig om doelen te bedenken.. noem er eens een paar?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:26

Maar ik bedoel maar te zeggen dat je daar nu toch niet je hoofd over hoeft te breken gezien je er al 3/4 hebt, die laatste kwart komen vast snel genoeg :)

Aan wat voor doelen moet ik eigen denken?

Zou trouwens niks voor mij wezen, zo kan ik mij in de avond een heel goed idee voor de volgende dag bedenken en de volgende dag zo er over denken: :wave:
:')

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:26

Whaha letiets, ik ook :')

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:29

Haha ja Letiets zo wispelturig ben ik dan niet en ik heb feel good doelen, cultuur gerelateerde doelen, dier gerelateerde doelen, iets van persoonlijke ontwikkeling
bijvoorbeeld deze 3:
72. Mijn vrachtwagen rijbewijs halen
73. Ga naar de tandarts
74. Knip mijn haar af voor KIKA

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:34

Heel divers dus :j

Ik ben gewoon op en top avondmens, dus 's morgens heb ik echt geen zin in al die plannen van mezelf en dan moet ik 's middags of werken of ben ik net thuis van stal en boodschappen en wil ik een poosje op de bank zitten en gebeurd er helemaal niks meer :') En dan 's avonds ga ik beginnen (als ik niet aan het werk ben) en verzin ik weer nieuwe plannen voor de volgende dag _O-

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:36

Ja idd heel divers, ik ben ook meer van de avond hoor ;)
Ooh ik weet er weer 1 :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:53

Jaleesa, misschien iets maken?
Of wat je wil bereiken straks met de kameel?
Wat je nog wil zien van de wereld?

Joyce, das niet fijn met je vader en al helemaal niet als je er ook kans op hebt, lijkt me voor je ouders erg moeilijk ook. :(:)

Baukje, helemaal niet leuk.. :(
Sterkte, lijkt me heel uitputtend elke keer die spanning voor zo'n onderzoek. :(:)

Kel ze zit echt de hele tijd overkruist hè?

Zo, morgen ga ik weer een topic openen. :))

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:57

Haha t moet te doen zijn binnen die 2,75 jaar he :P en met mijn kameel wil ik een veulen fokken en als ik western kan rijden wil ik dat graag met haar doen of endurance, daar ben ik nog niet uit. Ik heb der al een caviahok tussen staan en ooh heb er nog een bedacht!! Thanks :D :D
Neem ook kippies dus daar kan ik ook een hok voor knutselen

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:57

Ja daaraan merk ik dat ze even niet weet hoe haar lichaam te gebruiken. Het zal geheid anders voelen voor haar. Juiste moment om haar te laten zien hoe het dus wél moet. Beetje jammer dat ze dan met dat been zit. Morgen maar weer dubbele longe meepakken als het meezit :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 01:03

Ja het is gewoon slapheid en dat kost wat tijd, telkens korte stukjes oefenen.
Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat met 't pootje. :j

Jaleesa je kan ook als doel stellen dat je een band met je paard wil opbouwen en dingen zoals genieten van kleine dingen.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 01:08

Owja die van die band kan ik er wel tussen zetten en genieten van kleine dingen kan ik wel, dat heb ik wel geleerd toen ik elk dubbeltje nog om moest draaien. Ik kan genieten van de kleinste dingen zoals de geur van pas gemaaid gras, jonge dieren op de wei of lekker eten.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 01:09

Ik ga naar bed hoor, ben moe :O
Trusten iedereen

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 01:12

Ik heb weer bij gelezen dames! :D
Maar uhm...deze keer geen uitgebreide bij-leespost :')
Wel leuk dat er hier meer zijn met shet+arab :j

Die van mij hebben vandaag ook weer lekker gesnuffeld met elkaar.
Binky staat nu op de wei naast de longeerkraal en tsja...2 draadjes houden een vriendelijke shet niet tegen als er een paard staat :Y)
Gelukkig was ik al klaar met Naf zn "training" (hem zelf op ontdekking laten gaan ging goed!!).
Dus stond ik daar met een borstel..Naf...en Bink, ik al helemaal gereed om weg te springen voor spelende poowns..gaan ze doodleuk alleen snuffelen _O-
Dus Binky aaien met 1 hand, Naf borstelen met de andere hand en alle 3 happy :o

Zelf heb ik vorig jaar nog op een Shet gereden en zal ik Binky ook zelf beleren, nee komen geen pics op bokt (moraalridders in de aanval }:0 ).
Maar zal met die tijd gerust wat pics op mn fb zetten ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 07:30

Leuk die paardjes van jou Milene!

Miranda in uitgelicht!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 09:02

Pfoe hee... Wat gaat t snel...

Leuk te lezen dat je overweegt western te gaan rijden Jaleesa! Tis ook zon leuke veelzijdige sport!

Mindere berichten over je vader Joyce. Zit of komt hij dan ook in een rolstoel? Verschrikkelijk en voor jou dus ook afwachten?

Baukje, ook al een moeder met een vreselijke aandoening. Lyme is natuurlijk funest voor je weerstand en die heb je zo hard nodig om kanker te kunnen verslaan.
Gisteren ook weer naar bericht van iemand die ik ken, rot ziekte...

Oh is die Prive? Hij loopt daar zo gaaf. Zal es kijken of ik m kan unpriveeen! ;)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:06

zieke ouders is altijd crap. Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat ik de erfelijke ziekte Berchterev(chronische ontsteking in gewrichten, pezen en banden, veroorzaakt ook botwoekering van de ruggenwervels) heb. Kreeg pijnstilling mee zonder te beseffen wat het nou precies inhield...toen ik daar achter kwam wist ik het ook even niet meer. Gelukkig lijkt het rustig aan te verlopen bij mij maar de kans dat ik mijn leven slijt in een rolstoel is heel groot. Het is alleen echt een gigantische vraag bij wie het vandaan komt...Het idee dat het steeds wat erger wordt is het geen wat me angstig maakt. Laat staan dat jullie dus ouders hebben die in een verder gevorderde staat van ziek zijn hebben. Lijkt me heel naar, legt dat op jullie(Joyce en Baukje) niet een enorme druk?

LARP lijkt me trouwens geweldig, even weg uit deze gestoorde gestresste wereld. Even ontsnappen aan de realiteit. Helaas heb ik dan weer plaatsvervangende schaamte dat ik het ook niet zou durven doen...

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:32

Balen dat trainen rot ging, Yildiz, maar komt vast goed!

Sluit me in de fokdiscussie wel aan bij Yildiz, ik wil graag een goed gebruikspaard fokken, maar graag wel eentje die herkenbaar is als arabier!

Dos is inderdaad uitverkoren aan Euffie als hij oud genoeg is en zich zo ontwikkeld als ik denk dat ie gaat doen. Ik denk dat die 2 elkaar heel mooi kunnen aanvullen!

Leuk, een nieuwe camera, Miranda! Dat worden mooie foto's!

Beterschap met Geisha's pootje, Kelly!

Welkom terug, Ilona en Suzanne! Geweldig filmpje van Moyo met de pionnen!

Joyce, wanneer krijgen we weer foto's van Munir?

Schattige kleine Zosja! Jouw shet was ook leuk, Katja!

Setje is moooooi!

Fijn dat je les zo goed ging, Joyce!

Ik heb geen katten meer :( Nouja, ze zijn er nog wel, maar wonen bij mijn moeder. Mijn man houdt niet van katten, toen kreeg ik maar een hondje :D

Heftig, zieke vader en zieke moeder, sterkte beide!

Bij mij staat ook alles 24/7 buiten, en ja ze worden al aardig teddy <3

Heel herkenbaar, dat wisselen in galop, Kelly, dat doet Ely ook, is kwestie van balans en spierkracht!

Fijn dat Binky en Naf goed gaan samen, Milene!

Gisteren weer met Ely aan de slag gegaan. Ze geeft het me niet cadeau, maar uiteindelijk hebben we toch heel fijn kunnen afsluiten! Daarna nog een stuk met Dos naar buiten gegaan, maar dat vindt ze toch nog wel heel spannend, alleen :(:) Kwestie van oefenen maar!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:40

@Yildiz dat weten we niet, hij kan nu nog lopen maar lange stukken niet. Het licht aan het proces hoe hard het gaat en hou oud hij gaat worden
@Annika is Ely zon tante?? wel fijn dat je goed hebt kunnen afsluiten
@Lisa daarom ben ik ook vaak ziek, het zelf ziek zijn doet mij veel minder dan mijn vader zo te zien. Mede daarom zijn wij ook verhuisd omdat ik er iedere dag mee bezig was. Ik kom uit een groot gezin en heb nu gezegd iedereen moet wat gaan doen wand dit houd geen mens anders vol. Wel ben ik de eerste contact persoon en kan mijn vader dag en nacht bellen als er iets is (ik weet dat hij dit alleen in echte noodgevallen doet) Mijn moeder werkt namelijk nog ook nachtdiensten maar hier gaat ze binnenkort mee stoppen
@baukje oef das ook heftig vind toch bijzonder zon topic klinkt raar maar je deelt altijd leuke dingen en ik noemde er nooit over maar zie nu in dat ik niet de enige ben dat wel fijn is.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:39

wat een gerommel met de gezondheid van jullie zeg :(:) en Joyce, jouw vader ook, jeetje!

Ersiel ligt dubbel om zeeuwse LARPers :')

ik ben bij mijn vriendje geweest, nu onderweg naar huis. zo de paarden naar buiten en dan thuis aan het schoolwerk met een warme kop thee, en de verwarming aan want jeetje wat is het koud!!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 11:50

Miranda, gefeliciteerd je staat in uitgelicht :D

Wat een geknooi met de gezondheid zeg, jullie kunnen op mijn volledige support rekenen hoor :)

Dus toch Euf met Dos, had ik t dus toch goed gegokt. Top dat het verder ook goed gaat met de dames.

Haha Tamara keek eerst met een half ook naar je post en toen dacht ik een split second dat je met je vriend naar de zweeuwse larpers was geweest :+

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:30

Nog 2 en dan heb ik alle 101 doelen :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 13:06

Hi van Leeuwen zusjes :D

Wat een leuke pony's hadden/hebben jullie. Zo leuk die wollige wintervachtjes.

Balen Yildiz dat ie niet lekker ging. Maarja, soms een stapje terug om er straks weer drie vooruit te gaan toch :)

Je bent lekker bezig Joyce met trainen! Heb je al officieel gesprongen? Rot van je paps zeg :(:)

Wat een lief koppie heeft Djuun op die foto met d'r pyjama aan <3

Dekens..... Ik weet echt niet wat ik moet. Ik wissel nu tussen 0 gram en 100 gram. Dacht dat het vandaag best warm (16 graden) zou worden dus geen liner eronder maar het is nog best koud. Ach, dan eet ie zich maar warm :P

Ze gaat lekker he Kel? :D Nu die wond nog even genezen en dan weer back on track :)

Gaaf Jaleesa zo'n lijst. Ga naar de tandarts :') Ik heb ook een lijstje wat ik nog allemaal met Dayem wil doen.

Jij bent ook weer lekker bezig met je meiden Annika zo te lezen :)

Geef je groot gelijk Tam, het is koud!

Zojuist Den Hoek even gebeld. Ik moet 3/4 dagen stoppen met de medicijnen en daarna halve dosering geven en even terug bellen om te bespreken hoe of wat. Het kan best dat de medicijnen te heftig zijn en hij daardoor ontzettend jeuk heeft gekregen. Mag er ook weer op dus dat is fijn :)