Sieltjuh schreef:OkeMaar dat is ook een ziekte, waarbij de oorzaak eigenlijk niet bekend is. Heeft overigens ook volgens mij veel overlappende symptomen. Vandaar dat ik het vroeg
Dat heeft lyme bv ook deze heeft ook veel dezelfde symptomen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:trouwens baukje! Irma zei dat je haar nog gesproken had. Wat leuk! Wanneer kom je hier spieken?
Smart schreef:Citaat:trouwens baukje! Irma zei dat je haar nog gesproken had. Wat leuk! Wanneer kom je hier spieken?
Ja, toevallig haha... Ik kom snel bij jullie spieken, keer in het weekend doen?
Kat, echt een leuk ding heb je bij Set staan zeg, vind die ogen zo gaaf!! Hoe gaat het met Set? Ik doe altijd mestonderzoek, kost hier 12 euro en dan weet je zeker dat alles weg is
Kelly, bij jullie doen ze het mestonderzoek onder alle paarden, eens per jaar geloof ik
Balkjes draven en heuveltjes zijn erg goed voor de achterhand.
Nicky, leuk een voorbrengcursus, waar ga je heen? Been helemaal goed nu?
Hele dikke knuffel voor jou Miranda![]()
Jeetje Joyce en Maaike, dat is naar...!
Ik heb trouwens een traditioneel smid die natuurlijk bekapt en kan zelf doen wat nodig is. Ik kreeg Silver met super hoeven en die heeft hij nog steeds.
Vanmiddag komt de osteopaat bij Silver op bezoek, ben erg benieuwd of hij iets vindt. Silver blijft een beetje stijf achter, misschien toch een grotere schuiver gemaakt dan ik dacht. Er is niets warm en hij is energiek en speelt en rent graag (ook alleen) dus weet het ook niet.
Bren79 schreef:Maaike heftig dat is ook vaak het probleem maar zoals bij mij kwam er uit bloedtesten niks ze hebben bij mij iig ook richting lyme gezocht maar dat was het niet, nu moet ik ook zeggen ik heb gelukkig geen last van flauwvallen of last van krachtsverlies, maar enkel pijn overal bij mij is het vastgesteld door een reumateloog die fibro wel serieus neemt ook qua therapieen, maar helaas naast hem en mijn echte naasten is er vooral veel onbegrip en zeggen ze vooral achter je rug om dat er toch echt niks met me is en je alleen maar een lui stuk vreten bent, want volgens hun kan ik best 40 uur in de week werken nou zal dolgraag ruilen met diegene die dat kunnen, ik kan in principe alles maar moet wel afwegen hoe en wat. Maargoed ik kan genieten van de leuke dingen die er zijn, en dat blijven we ook lekker doen