haha Eef proeven kan ik ook heel goed! Vooral taartbeslag... Maak bij appeltaart en cake altijd 1/5 extra deeg, zodat ik dat op kan vreten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lijk wel een crimineel zo 

Oktober hier altijd druk, heel veel vrienden en kennissen van mij zijn jarig in die maand 
Was even afgeleid door de naam Nadejni, maar dat is de vader van Djaikha, had het er effe niet uitgehaald haha.
deze week heuuul druk met allemaal paardgerelateerde dingen xD amyz schreef:Even gespiekt, dacht al dat ie gefokt was door JimminkWas even afgeleid door de naam Nadejni, maar dat is de vader van Djaikha, had het er effe niet uitgehaald haha.
Djaihka vond ik echt een waanzinnig gave merrie, net als Lunara.
Leuk gefokt iig, Sudar
Ik weet dat hij best lang van Jeddah hier op bokt is geweest, maar verder vrij weinig. De merries ken ik ook niet
Hengsten weer wel, hij is op papier echt goed gefokt, maar er zitten hier en daar wat schoonheidsfoutjes
Papier zegt helaas niet alles.. Dit is 'm: http://www.allbreedpedigree.com/ma+sudar
Maar hij is schijnbaar al wel op show geweest, waar ie niet de beste beoordeling heeft gekregen
Geen idee waarom niet trouwens..