Graag gedaan (alvast) Letizia! Succes met bank halen
Kat: Ojaaaa Hoe bevalt t? Beetje een leuke klas? Je mag Sju altijd komen bewonderen! Ik moet vandaag van 14 tot 22, morgen van 8 tot 12, woensdag van 8 tot 16, donderdag van 12 tot 16 en vrijdag vrij
Thanks Tammy_ Hehe, goede zaak toch, toetsen die goed gaan! Taart maken.. Heftig Ik heb 2 linkerhanden en ben alles behalve een keukenprinsesje, wel heel goed in proeven....
ik ben zo vreselijk lam....denk dat ik nu tot rust kom na mijn vrij drukke weekend. Wou van alles doen ma heb alleen asal nog ma gedaan, paarden buitengezet en krullen gehaald.....vanmiddag ma eens weer zien
Ja, goed hè? En ws vind iedereen het alsnog een zootje Ik heb echt te veel spullen Keek net in de kast en kwam dingen tegen van mn uitzet, waarvan ik al was vergeten dat ik het had
joysjuh1987
Geplaatst: 09-09-13 12:49
pff ik moet mijn boel van het weekend nog wassen en de tassen helemaal uitpakken heb er alleen nog maar uitgehaald wat ik nodig was
Joyce, wilde net zeggen niet meer bij te houden johh!!
Leuke foto Siel!!
@andere joyce: ik heb de vorige eigenaren van Shief gevraagd of ze leuke veulen foto's van haar hebben Dus daar wacht ik nog eventjes op! Zodra ik wat heb stuur ik ze naar je!
Barcelano
Geplaatst: 09-09-13 13:30
Jep ik de 9e
Zo net terug thuis gekomen...wat een lange rechte saaie weg Vrijdag weer ophalen... Nu lekker verder met thuis relaxen
neeeeej ik moet morgen werken woensdag les met asal donderdag school vrijdag werken en zaterdag concours dus ik kan pas niet eerder dan zondag het nieuwe topic maken
Barcelano
Geplaatst: 09-09-13 13:55
joysjuh1987 schreef:
neeeeej ik moet morgen werken woensdag les met asal donderdag school vrijdag werken en zaterdag concours dus ik kan pas niet eerder dan zondag het nieuwe topic maken