Aleeneh schreef:Ah leuk, knap CupidokindjeVerre familie van de mijne
Hij is hartstikke leuk! Dikke knuffel is het, ondanks dat hij af en toe wel wat macho-praatjes heeft.
Jouw paardje is ook leuk zeg! Schattig kolletje heeft ze!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aleeneh schreef:Bij Muur zeker![]()
Muur wil nog steeds dat we een keer gaan meeten (met Desiree erbij) geloof ik
zoutenootjes schreef:Ja, ja. Maris is langsgeweest voor koffie en een praatje. We gaan nog een keer samen op stap, dan neemt ze het wagentje mee om te mennen.
Vosseman is zo goed vooruit gegaan met rijden. We gaan vaak naar buiten en iedere week heb ik les. Ik heb al een paar keer twintig kilometer gedaan met hem, en dat deed hij 'fluitend'. Steeds die oortjes naar voren, heerlijk. Er gaat iemand mee op de fiets, die heeft Endomondo op de mobiel, en zo weet ik wat de afstand is die we afgelegd hebben.
Aleeneh schreef:Blijft hij in principe lang bij jou, of is het een tijdelijk projectje?
Ja lief he
lilskie schreef:Welkom sok.
Mooie AV! Het Arabieren virus kom je niet snel van af(gelukkig)
Groetjes Lilian
Annikab schreef:Ik heb echt een geweldige stalbaas: hij checkt Dos elke ochtend en stuurt me dan een berichtje met de status. Waar vind je zulke stalbazen nog?
Ook is hij gestart met kuil bijvoeren in het land van Dos, omdat hij vindt dat zij wel wat extra's kan gebruiken.
Sok schreef:Letizia, wij 'kennen' elkaar alWe hebben voor de Her&Der contact gehad over je foto's bij endurance Zeeland! Heb je hem al thuis gestuurd gekregen?
Letizia schreef:Sok schreef:Letizia, wij 'kennen' elkaar alWe hebben voor de Her&Der contact gehad over je foto's bij endurance Zeeland! Heb je hem al thuis gestuurd gekregen?
Ooh, haha ben jij dat
Nou welkom Evelyn![]()
Nee, ik heb de Her&Der niet ontvangen![]()
Grr, ik wil morgen m'n nieuwe bank ophalen, net alles geroggeld met m'n broer, neemt de winkel de telefoon niet op, handig...
Sieltjuh schreef:Mn vader is net terug van 3 uur bramen plukken ofzo (oke, ik weet niet hoe ver het fietsen was naar dé bramen-pluk-plek, maar mn moeder en ik dachten serieus dat ie in een bramenstruik was gevallen ofzo). En ik ben geen groot bramenfan, maar heb er net een paar op en deze zijn echt precies goed