Nas heeft er ook al 3 keer in gestaan
 Zo effe Asal-foto's kijken....je had ze hier ook mogen spammen hoor
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar die fb pagina vindt ik idd ook specialer! Dat is er maar 1 per keer

) AV, na tussendoor een jaar of 3 te zijn vreemdgegaan met een Draver 

Annikab schreef:Natuurlijk, welkom Sok!
Leuke Cupido-zoon heb je (even gespiekt in je profiel)!

We hebben voor de Her&Der contact gehad over je foto's bij endurance Zeeland! Heb je hem al thuis gestuurd gekregen?                                                         
 . Het gaat hier de laatste tijd echt verschrikkelijk hard, is haast niet bij te lezen. Iets met de lijnen uitzoeken van de arabieren, taarten bakken en foto's op uitgelicht.
 .)

Je had vast al wel van Maris gehoord dat ik haar Sudar nu in bruikleen heb of niet? 

ik zal zo eens spieken wat voor arabier je rijdt.                                                         
 Verre familie van de mijne 

. Maris is langsgeweest voor koffie en een praatje. We gaan nog een keer samen op stap, dan neemt ze het wagentje mee om te mennen.
 , die heeft Endomondo op de mobiel, en zo weet ik wat de afstand is die we afgelegd hebben.