Dikke kogel zagen we nadat hij aan de beurt was geweest en weer in de voorring stond dus ik vermoed van wel

Was idd echt glad, gingen meerdere paarden onderuit.. Vrijdagavond was het nog een mooie strakke mat toen we aan kwamen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:Die van ons hebben er dan weer totaal geen moeite mee gehad geloof ik... Misschien dat het scheelt dat wij een soort slide-bodem hebben hierdat zwarte zand, eenmaal aangestampt, is spekglad als het ff geregend heeft
ze weten dondersgoed dat als het gras nat is dat ze hun achterbenen goed onder de massa moeten houden met afzetten, opwaarts in beweging en niet alleen naar voren knallen.... Hoewel ik net kuray dan nog wel moest waarschuwen, waar hij niet naar luisterde wat dan weer een zijwaartse glijpartij van enkele meters opleverde
en dus is ie weer zwart aan 1 kant nu
Bonjoy schreef:Ben benieuwd naar de foto's van de show!! Zonde van die glijpartijen zeg. Sterkte met Umoyax![]()
Rocky en ik hebben ons agility-beginners Diploma!
[ Afbeelding ]
Jeannette schreef:Wat een lekker koppie!!
Sieltjuh schreef:Hoe gaat het met je voet? Toch gelukt zie ik?Gefeliciteerd!
Michelle_S schreef:haha ja hoor, heb net haar diploma bekeken, precies het zelfde! Jullie moeten wel bij elkaar inde groep gezeten hebben, mijn zusje heet Louise met haar hondje Ukkie!haha wat grappig zeg!!
Woogy schreef:rond de 27ste krijgen we uitslag van de merrie en hopen dat ze dan nog niet hengstig is geweest, kan Toyo op haar oefenen en dan neem jij het veulen in utero over als je derde arab
ik heb vandaag ook weer van 9 uur tot half drie in het ziekenhuis gezeten voor m'n hoofdje. Stomme paarden...ik ga ermee stoppen denk ik zo.
De neuroloog zei vandaag wel iets grappigs 'Tsja, logisch dat je pijn hebt, je bent nou niet bepaald van een cavia gevallen'