set_elkol schreef:volgend jaar is dan toch ook vervelend met veulen
Of het jaar daar weer op, kan ook
Als Yus drachtig is ga ik niet met haar rondreizen, het is nu, of nooit 
Spannend Lilian!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), al zal ik niet veel kunnen bijdragen gezien mijn eigen merrie Ribaykha bij mijn ouders staat 200 km verderop. __Nicky schreef:Leuk Lilian, op wat voor huisje heb je geboden?
Vanmorgen is de smid geweest. Dayem staat erg kort, bijna op z'n leven. Komende weken dus asfalt verbod. Hij raadde me aan hoefschoenen aan te schaffen voor z'n voorhoeven. Nu wil ik die wel voor langere termijn kopen dus viel m'n oog op de Easyboot Glove (geschikt voor lange afstanden en dagelijks gebruik). Iemand hier ervaring mee?
. Shief haar hoeven groeien minimaal, tot nu toe gaat het allemaal goed maar we moeten wel echt in elk stukje berm rijden. Ben zelf ook geen fan van ijzers, onze smid raad het ons ook niet aan om bij Shief te doen. Hoefschoenen zouden wel een optie zijn, mochten we het nodig hebben later.

want het is nog altijd No feet No horse.
Er zijn er zoveel die er wel op staan en waarbij het ook verder allemaal goed is dus slecht zullen ijzers niet zijn.
Proberen dmv bepaalde voedingsextra's te voeren, Shief haar hoefgroei te stimuleren, dus ben erg benieuwd of dat wat uit gaat halen komend jaar 
(AV) Vind het zelf beide wel mooi, los en de vlecht. Los is wel veel makkelijker haha, met die visgraatvlecht ben ik bij Shief driekwartier bezig
(auw, je vingers functioneren dan niet meer nee)

vervelend dat het niet zo zo gaat, kop op! 

Bren79 schreef:Eerst ga ik morgen die hormonenspuit toch maar halen na lang twijfelen...ik heb eens eerder hormonen gehad en dat is toen niet zo goed gegaan, maar als ik niks doe veranderd er natuurlijk ook niks.Miranda heftig wat jij nu doormaakt trouwens had er nog niet op gereageerd weet je al wel wat je gaat doen de keuze is iig niet makkelijk