Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tammy_ schreef:een clinic van Ilona lijkt me hartstikke leuk, maar Noah moet volgende week naar de kliniek, hij loopt al 2 weken onregelmatig... niet eens kreupel maar linksom niet zuiver, en het word niet beter en niet slechterdus willen ze een kreupelheidsonderzoek gaan doen, en waarschijnlijk foto's maken... baal baal baal
Woogy schreef:jup, dus helaas helaas helaas. Hoop over twee jaar gewoon ene vers formulier te hebben waarop ze zich even echt laat zien zoals ze is.
Moet zo lachen, Jeroen rommelt de laatste dagen veel met pony wat betreft opstellen en nu doet ze het zo perfect en braaf. Gaat super vierkant staan achterhand iets gestrekt en het koppie er perfect op...maar probeer het nou niet in de ring
Bonjoy schreef:Was net bij mijn zusje op wedstrijd hier int dorp (Zuidenveld) en haar verzorgpony is doodsbang voor honden. En laten ze nou net een behendigheidswedstrijd hebben naast het pad wat naar de parkeerplaats (en trailers) looptDus ze vroeg of ik de pony even mee wou leiden. Maar net op dat moment ging er een hond langs over de hindernis en dat maakte een krassend geluidje. Dus die pony schrikt zich helemaal leip en springt bovenop mijn voet. Zoooooo fijn met kalkoenen in! Schoenen vol bloed, legging doorweekt van het bloed
De oom van mijn vriend is EHBO'er op het terrein daar, dus die even op gebeld en die heeft mijn voetje even ingepakt.
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5886_n.jpg
Sieltjuh schreef:Ai, paardenvoet is al niet fijn, maar met kalkoen helemaal niet! Wat is de schade aan je voet?
Je moet ook blijven zitten, Jes, dán is paardrijden gezondMaarre, wel balen dat je eraf bent gevallen
Ik ben net thuis, terug uit Sint-OedenrodeIs dikke anderhalf uur rijden, maar heb een hele leuke middag gehad. Mijn moeder en zus waren ook mee en die hebben het ook naar de zin gehad