Gelukkig gaat het beter met de mannetjes Lisa. Ik broed nog ff op n antwoord, kan de juiste formulering niet vinden, grrrr.... (Iets met vaderpaarden en eindproducten in combinatie met premies komt goed
)Volgens mij wil Annika iets met n bepaald ander leuk gekleurd 2014 hengstje doen?
(of lees ik iets wat nie is nie?
)Dat de goedkeuring niet veel voorstelt wil niet zeggen dat er in NL niet serieus gefokt wordt.
Nee, ben nog steeds in blegh stemming...
Met Nour komt wel goed en ik moet gewoon weer hard werken aan mezelf. Das ff wennen om uit de recreatiestand te komen, maar heb er wel zin in hoor.
En uiteraard mag veulen wel op foto, is mijn veulen natuurlijk! Helaas mag ik m niet showen aan de voet dus das wel jammer. Maar goed, eerst maar eens gezond en wel op de wereld komen.
Jazzy begint nu met 5 maand mooi drachtig te tonen. Denk ik toch. Want steeds als ze me ziet piest ze en krijg ik weer een rolberoerte dat ze t veulen kwijt is...

Gekheid natuurlijk 

. Verder tralies tussen de 2 paarden en het station gaat open en dicht met een schuif. Heul langzaam hoor

??

Hier zie je achter de voorkant. Kan even geen betere vinden.. 

Hoe gaat het met jullie kudde? Kom je volgend seizoen je zus supporteren, dan zien we elkaar weer?