Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De tandarts komt volgende week dus ik ben benieuwd! Geisha likt trouwens ook heel veel. Doen die van jullie dat ook?
wat een heerlijk verhaal van Djuun!
behalve bij vreemden haha
zullen we dan nu het ergste hebben gehad!?
Vind een studie + paard betalen al leuk zat haha
dat hapje gebeurd niet vaak, maar als het gebeurd schrikt ze er zelf van haha staat ze echt zo te kijken: oepsss sorry 
Ben al wel op verschillende shows geweest dus weet wel hoe zo'n dag eruit ziet, maar heb nooit echt naar de zadelrubrieken gekeken
neem aan dat je ook kunt inrijden? En heb gelezen dat het geen proef is, maar stap draf en galop tonen. Maar wat wordt er van je verwacht, waar wordt je op beoordeeld
en heb je misschien tips om op te oefenen? Hoelang duurt het rijden etc.

Laatste stukje kwamen we een vrachtwagen tegen op een heel smal dorpsweggetje, toen ben ik even afgestapt en op een oprit gewacht tot die voorbij was. Vrachtwagens/bussen vind ze best wel eng. Het laatste stukje aan de hand terug gestapt, kan ze ook rustig afkoelen
Er kwam ook nog een ruiter met Fries achterop. Nou... toen heeft mevrouw geshowd alsof ze in de showring stond. Staart op de rug, dansen, snuiven als een woest paard 

Shanna_ schreef:@ Brenda, ik ben FNRS wedstrijden gewend, dus dat is vaak in een bak met anderen inrijden en in een andere bak je proefje rijden. Hoe gaat dat dan in zn werking?neem aan dat je ook kunt inrijden? En heb gelezen dat het geen proef is, maar stap draf en galop tonen. Maar wat wordt er van je verwacht, waar wordt je op beoordeeld
en heb je misschien tips om op te oefenen? Hoelang duurt het rijden etc.