Wat een prijzen voor het inschrijven in een ander stamboek zeg!
Misschien een domme vraag Yildiz, maar waarom moet Jazzy straks terug naar BE overgeschreven worden?
YildizArabs
Geplaatst: 05-12-14 08:14
Ja die 300/400 ben ik denk ik ook kwijt geweest idd. Canies zou ff het VZAP contacteren http://www.vzap.org weet je meteen wat t daar kost? Fijne site trouwens met veel info, verkooppaarden, etc. Is natuurlijk ook groter stamboek maar toch, die site van het AVS zou van mij iets levendiger mogen.
Omdat de eigenaar Jazzy graag weer terug wil , ik lease haar en wil graag onder AVS fokken ipv Baps.
Annikab
Geplaatst: 05-12-14 10:58
Potverdorie, hele bijleespost gemaakt, klik ik 'm weg
Hadden jullie gezien dat de Open Barn bij Krista verplaatst is naar 17.00 - 22.00 uur? Hoelaat is iedereen er?
YildizArabs
Geplaatst: 05-12-14 12:41
3/4 uur
Annikab
Geplaatst: 05-12-14 13:04
YildizArabs schreef:
3/4 uur
Ja, want jij komt Nour brengen natuurlijk Maar ben je er dan ook nog als wij om 18.00 komen? Wel zo gezellig
De kosten voor overschijven zijn idd erg duur. wij hadden het voor deel dat Mini gelijk op onze naam gezet is met het papier aanvragen. Scheelde redelijk in de prijs. En moest ook weer lid worden had het net opgezegd maar wilde naar de show en hem op me naam hebben. Jaarlijks kost het geloof ik al 86 euro.
Kerihm is 1.55 hoog maar erg breed Raven is 1.62 hoog (maar geen arab) Mini is 1.44
IlonavL
Geplaatst: 05-12-14 13:58
Welkom nieuwelingen! Hee, een bekende Canisia met knappe Raff!
Haha, nou toch een nuttig cadeau Annika! Hopelijk doet het AVS niet moeilijk, ik ben benieuwd wat de kleur is (ik denk ook zwart)
Bikkels die de kou trotseren!
Ik denk dat Asiyah 1.52 ongeveer is, Moyo op dit moment iets groter en Jas, 1.60 denk ik?
Hihi spook Baukje!
Ik weet nog niet of ik naar de open barn kan komen. Op de oude tijd iig niet, nu misschien wel, even met Suus overleggen of zij dat ook ziet zitten. Dan zou het wel wat later worden, dus misschien tot morgen!
amyz
Geplaatst: 05-12-14 14:08
Boy is idd echt breed Vind m nog steeds onwijs gaaf.
Nas is de 1.60m sowieso wel voorbij maar niemand gelooft me....tot ze er naast staan Blijft natuurlijk een Egyptenaar, smalletjes gebouwd. (speaking of which....er staat nu zooooo'n geweldig knappe SE hengst te koop op fb...rabicano vos...incl blesje....wat een machtig gaaf dier...if only....*zwijmel*)
Merk trouwens dat ik afgelopen maandag iets los heb kunnen laten. Ondanks dat ik altijd 200% achter mn beslissing heb gestaan en alle klinieken van heel duidelijk mening waren dat Umoyax niks op zou schieten met een operatie blijft het toch door je hoofd spoken. OCD's kunnen ze verwijderen en artrose kunnen ze wegslijpen (niet dat dat een langetermijnoplossing was geweest, maar toch), maar een krom vergroeid bot kan niks aan worden veranderd. Ben echt blij dat ik die uitleg heb gevraagd, in Utrecht kon dat niet (en telefonisch is dat gewoon niet te doen) maar had het wel nodig. Ben weer zo'n lastig mens dat ieder vlekje en wolkje tot in detail verklaard wil hebben. Maar heeft me de acceptatie-fase in geduwd en ik merk dat ik me nu zo veel lichter voel... Gisteren zowaar Nas in galop gezet met de longeerhulp! Dan merk ik echt dat ik een stukje angst los heb gelaten. Een week geleden durfde ik haar nog niet eens te laten galopperen met de longeerdeken (die overigens echt het ei van Columbus blijkt te zijn...ze heeft er ineens lol in om buiten aan het werk te gaan )
Voelde me wel schuldig.. Ze liep rv niet helemaal lekker maar dat komt door de verkeerd ontwikkelde spieren. Met longeerhulp is dat helemaal weg, maar gisteren niet. Liet het gaan, dacht dat die spier gewoon dwars zat. Was ik al lang en breed klaar, rondje uitgestapt, nog even babbelen...zie ik dat daar rechter springschoen hartstikke dubbel zat Geen wonder dat ze net niet lekker liep.
Ben heel benieuwd Annika! Waarom is er twijfel over de kleur dan? Denk je misschien donkerbruin oid?
extreem rabicano vind ik niet altijd even mooi, veel krijgen dan zo veel witte haren dat de originele kleur bijna niet meer zichtbaar is. Sowieso vind ik stekelharig helemaal te gek
Ik denk het ook! Nu zie je er haast niks van, hij is nu vos met een blonde staart Ben erg benieuwd!
Sadira
Geplaatst: 05-12-14 21:23
Jeetje zeg wat zijn Jas en Nas dan groot Wist ik helemaal niet. Mish schat ik nu rond de 1,47 maar we gaan haar van de week semi-officieel meten. Mag een meetstok lenen van iemand.
Munir is echt leuk Knap hoor die rabicano haartjes .
Mish heeft nu trouwens een beetje de kleur van Yusraa Die is flink aan het toverballen.
Rabicano vind ik ontzettend mooi, maar niet als het inderdaad ervoor zorgt dat je de basiskleur nauwelijks meer ziet.
Laatst bijgewerkt door Sadira op 05-12-14 21:23, in het totaal 2 keer bewerkt