Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

katjen schreef:Echt even ego bericht maar goed .
Zijn onderweg terug van kliniek utrecht helaas is die kleine vechter overleden .
Was dan officieel niet mijn veulen maar van vrienden , maar ben er echt kapot van . En dan staat de volgende alweer op springen bah . Dm wens je alle succes met je mo babe

Wauw wat een knappe paardjes!
spannend he..ben zo benieuwd!
). 2e Paasdag is net wat rot, want dan heb ik 's middags waarschijnlijk een brunch met m'n familie, maar ik hou jullie wel op de hoogte of dat doorgaat!
Sterkte!!
die werd ook net na half 12 geboren. Ik teken er voor om een geboorte overdag te hebben, lijkt me heerlijk. Ze heeft natuurlijk superveel rust daar achter in de wei dus misschien is er een kansje
we zullen zien!

Nee het is echt een geweldig dier die dan, zolang dat natuurlijk gaat, nooit de deur meer uitgaat, mag lekker de rest van zijn leventje bij mij slijten!

Bijna thuis zag ik ineens een klein kipje lopen, zo een met een bolle verentooi rond z'n kop, hij liep in de berm langs de weg, geen idee waar die vandaan kwam. Dus ik riep hem (of haar
) en de kip kwam mopperend op me af en ging voor Djuun d'r neus staan, nu is Djuun gek op alle kleine beestje, dus heel voorzichtig deed ze d'r neus naar beneden tot ze de kip aan raakte, schrikt dat beest zich wezenloos en springt al mopperend de lucht in, maar daar was Djuun d'r neus nog steeds
Djuun helemaal verbaasd en ik hardop lachen, stonden een paar fietsers naar te kijken, die schoten ook in de lach 

geweldig avontuur dus