Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tammy_ schreef:Ik ga zeker rustig aan doen, ik stap liever 2 maanden te lang dan een week te kortIk heb een topic geopend over kalmeringsmiddel voor als hij de paddock op gaat, zou hem graag een uurtje opbouwend naar meerdere uren de paddock op gooien, maar dan in de kleine van 12x12 zodat hij niet te gek kan doen. Hij is nu namelijk wel heel erg triest op stal en ontzettend debiel tijdens het wandelen, en stalbenen zijn ook niet ideaal.

Tammy_ schreef:hij krijgt nu 2x 1 klein handje brok met daarbij een halve schep luzerne, komt ongeveer op hetzelfde neer als grasbrok denk ik?
ik zat er aan te denken om Puur pees compositum te kopen, schijnt ook goed te helpen
 maar een handje kan niet zoveel kwaad
 maar een handje kan niet zoveel kwaad  magnesium werkt sowieso uitstekend, dat zit in hele grote hoeveelheden in merriebrok van havens en daar kan ik ze vol mee proppen en ze worden alleen maar rustiger ervan
 magnesium werkt sowieso uitstekend, dat zit in hele grote hoeveelheden in merriebrok van havens en daar kan ik ze vol mee proppen en ze worden alleen maar rustiger ervan  

Wat een water is er gevallen de laatste dagen hè
 Wat een water is er gevallen de laatste dagen hè  

Sieltjuh schreef:Succes Jes met Mirka!
Mijn les ging niet door, bak is zwembadWat een water is er gevallen de laatste dagen hè

Had al een week het idee dat ie niet zo lekker was maar dacht dat hij gewoon zn relaxte ongeïnteresseerde zelf was aangezien hij in de bak nog lekker speelde etc, maar was dus toch een beetje ziekies. Ga toch twijfelen of ik hem niet onder dek zal zetten maar voorlopig moet hij het sowieso zonder doen, begin daar liever volgend jaar pas mee dus even aankijken. T is gewoon zo'n mietje, hij houdt niet van regen en wind enzo
 Had al een week het idee dat ie niet zo lekker was maar dacht dat hij gewoon zn relaxte ongeïnteresseerde zelf was aangezien hij in de bak nog lekker speelde etc, maar was dus toch een beetje ziekies. Ga toch twijfelen of ik hem niet onder dek zal zetten maar voorlopig moet hij het sowieso zonder doen, begin daar liever volgend jaar pas mee dus even aankijken. T is gewoon zo'n mietje, hij houdt niet van regen en wind enzo   
  Ruintje was het er niet mee eens
 Ruintje was het er niet mee eens  

Geen idee wat er precies gebeurde maar ineens pijn aan mn pols na een rare actie van hem.... Zn eigenaresse doet zn best hoor
 Geen idee wat er precies gebeurde maar ineens pijn aan mn pols na een rare actie van hem.... Zn eigenaresse doet zn best hoor  Hij is even oud als Umoyax dus het is allemaal nog te redden
 Hij is even oud als Umoyax dus het is allemaal nog te redden  Zij vindt het alleen heel lastig om streng te zijn. Ze was vandaag echt helemaal in tranen
 Zij vindt het alleen heel lastig om streng te zijn. Ze was vandaag echt helemaal in tranen  Heeft gelukkig wel ingezien dat er iets moet gaan gebeuren dus dat is een stap in de goede richting. Padri is verdorie 2 turven hoog maar tjeeeee wat een monster kan dat zijn zeg
 Heeft gelukkig wel ingezien dat er iets moet gaan gebeuren dus dat is een stap in de goede richting. Padri is verdorie 2 turven hoog maar tjeeeee wat een monster kan dat zijn zeg  T is verder een schat maar soms.......
 T is verder een schat maar soms.......  Die mestonderzoeken ben ik niet zo van gecharmeerd eigenlijk...
 Die mestonderzoeken ben ik niet zo van gecharmeerd eigenlijk... heb nu wel bijna alle foto's en inmiddels ook eindelijk wat dingen besteld. De site wordt aan gewerkt maar t schijnt een heel lastig programma te zijn dus heb er al een extra poppetje op gezet die iets meer technische kennis heeft (maar grafisch weer minder is). Momenteel krijgen we m A: niet in het Nederlands B: maar 1 foto per product C: niet op de directe link arabianhorsestore.nl en D: kun je nu wel selecteren op maat, maar niet op kleur.
 heb nu wel bijna alle foto's en inmiddels ook eindelijk wat dingen besteld. De site wordt aan gewerkt maar t schijnt een heel lastig programma te zijn dus heb er al een extra poppetje op gezet die iets meer technische kennis heeft (maar grafisch weer minder is). Momenteel krijgen we m A: niet in het Nederlands B: maar 1 foto per product C: niet op de directe link arabianhorsestore.nl en D: kun je nu wel selecteren op maat, maar niet op kleur.  

Komt ze nu mee, heb ze net besteld
 Komt ze nu mee, heb ze net besteld  

Welke maat heb je nodig? Want de V-free staldeken heb ik dus alleen in maat 70
 Welke maat heb je nodig? Want de V-free staldeken heb ik dus alleen in maat 70  Outdoordekens V-free heb ik in 70 en 72
 Outdoordekens V-free heb ik in 70 en 72  

Meen je niet! Kas heeft maat 72 dus leek me al best groot
 Meen je niet! Kas heeft maat 72 dus leek me al best groot