Alleen in de buurt van Wanroij hebben we nog nooit overnacht, dus daar moet ik t.z.t. voor op zoek. Daarbij is Wanroij nog o.v.b.
Maart, juni en augustus daarvoor zijn de aanvragen tot overnachting al de deur uit.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CounTree schreef:Nee...ik heb straks mijn eigen dekhengst....geen arab maar wel zwart met reining bloed.
yildiz schreef:Jullie zullen idd een gaaf stel zijn! Heb dat filmpje van Renee en Jentle als lion king op dr FB gezien. Echt gaaf en een score van 70(!)
Dat wordt met June als zebra Madagascar thema! (met m'n giraffe peesbeschermers, bellboots en staartzak kan Tie mee als giraffe en dan zoeken we natuurlijk nog een Hippo, haha!)
Gisteren eerste les gehad. Soepelheid van Tie viel niet tegen, dus daar gaan we verder mee. Daarnaast moet ik echt echt mijn rechterhand stil leren houden, die leidt af en toe een eigen leven, grrr..
En Tie ja terug conditie krijgen en bespiering. Daar zal helaas wel wat tijd overheen gaan, maar hey, tijd zat toch!
Glenn, je zult echt geduld moeten hebben. De stuff is voor Nour, hahaha!!
Bimmetje schreef:hallo allemaal weer!
Afgelopen dinsdag heb ik weer op mijn paardje gereden. Dit keer ook al een drafje
Het ging echt goed. Mooi ontspannen.
Vanaf deze week gaan we 2x per week samen rijden. Zaterdag mag ik weer
Hier een filmpje van ons 2e avontuurtje samen.
http://www.youtube.com/watch?v=4zeWBIGI0BY