Jolindaa schreef:Valt dat even vies tegen, die reacties op mijn topic. Ik doe echt heel erg mijn best om het steeds beter te maken en dan zeggen ze nu allemaal dat het slechter gaat! Echt balen...
Ik vindt je houding wel echt verbeterd (netjes recht op en handen mooi voorwaards). Je moet alleen iets anders in je zadel gaan zitten.
Misschien toch een andere instructrice erbij? Ik heb er 2.
-De eerste op en top spring ruiter en orun diploma. Ze zorgt voor de afwisseling, bij haar rij ik met veel korte teugel (zoals jij ook doet)
-De tweede reed vroeger hier op stal ook altijd een hengst en de jonge paarden. Ze rijdt nu alleen maar KWPN'ers (dressuur). Sinds ik les heb van haar ben ik veel beter gaan rijden en mijn paard beter gaan lopen (rij nu Echt van achter naar voren). Heb bewust voor haar gekozen omdat ze ons de bak door schreeuwt en omdat ze hengsten gewend is.
Jammer dat je zo ver weg woont anders had ze vast en zeker langs willen komen! (nog een leuk weetje ze geeft ook de bestgaandwinnaar van de tulip cup les

Sorry mag ik misschien hier niet plaatsen maar had alles al getyped toen ik me dat realiseerde