Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amyz schreef:Fokken is, zeker met zo'n enorm veelzijdig ras als de Arabier, in mijn ogen vooral heel goed bedenken wat je wilt fokken. Met Reem bijvoorbeeld kan je best een paar kanten op. Je zou kunnen gaan verfijnen voor meer showrichting of juist verder gaan in de sport. Het is net wat je wilt. Zonder een heel duidelijk fokdoel vind ik altijd dat er geen zinnig woord over te zeggen valt

Maar de rasstandaard geeft wel een meetbaar idee van wat voor eigenschappen het ras heeft, niet alleen qua exterieur maar ook qua karakter.
)

Zonder gekheid, als je paarden goed combineerd kun je uit twee 'slechte' paarden een goed paar fokken. Dat kan ook wel heel erg mis gaan, dat is de keerzijde

. Geisha voelt zich prima trouwens, loopt nog steeds niet kreupel en is nog steeds bijdehand. Tijdens het koelen de spuit pakken met lippen en er vervolgens mee zwaaien. Yay geis, het was al zo lekker warm buiten!
. Daarna 10 min staan flehmen omdat het in dr neus liep
. Toen ging ik op me hurken verder koelen en kriebelde ze mn hoofd om vervolgens om me te leunen. Zo cute!