Ik heb wel een idee wie de vader zou kunnen zijn, maar eerst maar eens kijken wat eruit komt... Ik ben enorm benieuwd naar het veulen, maar ben ook als de dood dat er iets misgaat pffff
Volgens mij heb ik vlak bij Schiedam gewoond. Heb 9 maanden stage gelopen in Rotterdam en woonde in Delfshaven Op loopafstand van Blijdorp Vlak bij zo'n Moskee
Verschrikkelijke stad vond ik het trouwens om in te wonen Maar zou überhaupt niet in de randstad willen wonen Is mij te druk Enige ideale vind ik eigenlijk dat je er altijd alle voorzieningen in de buurt hebt
Heb wel paarden zien staan toen we opstegen trouwens, echt pal naast het vliegveld. Maar dat waren ze niet?
Sadira
Geplaatst: 07-09-13 23:56
"Ersiel scoorde een paarden wcrolhouder en een ehh, hoe heet dat, geen sleutelhanger, maar zo'n ding waar je je sleutels aan hangt En ik een dressuurpaard + ruiter "
Wát heb je gescoord? Wie?
Volgens mij zit dat lompe in de familie, Ilona Hopen dat het snel en goed geneest!
Jessica, knap dat je je ingehouden hebt met al die leuke spulletjes
Spannend hoor, Annika, met het veulen! Ben benieuwd wat eruit komt. Ben het helemaal vergeten, sorry, maar is de papa nou bekend of niet?
Bluh, randstad is ook absoluut niet mijn ding Ben blij in Zwolle te wonen, wel gewoon een stad, waar je alles hebt, maar niet die hele drukte en wel veel natuur.
Wat een leuk verslag, ziet er echt uit als een gave vakantie! Wespen heb ik het ook niet zo op nee Mooie foto's, en bij die waterval kan ik me voorstellen dat mensen daar graag kijken. Hebben jullie daar nou ook gezwommen of zag ik dat verkeerd?
Lompheid is een Umoyo-ding denk ik Wel vervelend zo'n ongelukje, gelukkig relatief weinig schade!
Die zweetvos is wel knap gefokt, een Ajman Moniscone uit een Kossack-dochter...
Spannend Annika, kan me voorstellen dat je stress hebt over of het wel goed gaat!
Engeland kwam ik vroeger ieder jaar. Prachtig land idd..
Jessica kan me indenken dat je je verveelt Zou ik ook hebben denk ik. Al ben ik deze week veeeel te weinig op stal geweest Met de feestweek lukt dat niet echt en nu zat ik met pijn in mn pootje. Nouja, volgende week nog NK en dan weer op naar het normale leven. Succes nog met je laatste weekje verveling!
Welkom terug vakantiegangers! Mooie fotos weer . Balen Ilona en nog maar een weekje voor jessica
IlonavL
Geplaatst: 08-09-13 09:58
Mooi reisverslag dames! Ziet eruit als een geslaagde vakantie!
Oh spannend Annika! Snap je gevoel hoor, ik was bij Asi ook als de dood dat er iets mis zou gaan maar dat is misschien toch anders als bij Dos, waarvan je de eerste maanden van de dracht niet hebt meegemaakt en ze er natuurlijk ook veel slechter uit zag. Ik duim mee voor een prachtig, gezond veulen
Oh ik hoor het al, lompheid van moeders en vaderskant, dat klinkt helemaal als Remoyo
Jaaa, nog maar een weekje Jessica, voor je het weet is Mo weer lekker thuis
Ilona, balen!! Waaauw gave foto's meiden!! Geloof dat jullie het wel naar jullie zin hebben gehad
Barcelano
Geplaatst: 08-09-13 12:40
Ja kan niet wachten...maar eerst nog even wat showen
YMJArabians
Geplaatst: 08-09-13 13:19
Welkom terug vakantiegangers! Mooi fotoverslag ook!
Ik ben een keer op werkweek geweest naar London en echt verliefd geworden, geweldig land en ik vind London een gave stad! Volgend jaar gaan we waarschijnlijk de reis van mijn dromen maken, namelijk naar Amerika! Mijn vriend is half Amerikaans en hij heeft nog een tante daar wonen die we gaan bezoeken. We gaan weer een rondreis maken, net als de afgelopen vakantie (Duitsland, Slovenië, Oostenrijk en Zwitsterland, ook nog uitstapjes naar Italië en Liechtenstein) Al druk aan het sparen en kijken waar we allemaal heen willen. Binnenkort dus naar het reisbureau
Ik hoop dat Set nu wel drachtig word. Weer even spannend dus!
Ik moet me ook echt inhouden om niet allerlei spullen voor Yus te kopen. Wil graag eerst een zadelkast en druk aan het sparen voor 'grotere/belangrijke' uitgaven die misschien nog gaan komen. Maar kan me aardig beheersen op het moment
set_elkol schreef:
het lijkt wel mode, arabs op de markt! wel een klein beetje inteelt met Padron.
Joyce ik ken het gevoel, dingen kopen is zo leuk, paard en jezelf verwennen en er mooi uit zien
Ik ben nu bezig met dat ene brownie recept, als het klaar is zal ik het definitief even hier in het topic zetten zoals het handig is om thuis te maken qua hoeveelheden
Haha inderdaad! Ik ben nu aan het wachten op een touwhalster met bijpassende touwteugels en dan wil ik graag nog een matchende pad Je blijft bezig, haha!
Barcelano
Geplaatst: 08-09-13 13:37
Haha dan was die western winkel echt wat voor jou Zelfs de ''engelse'' ruiters hebben wat dingen gekocht.