Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Heey Miranda,
Sorry als ik je zo een berichtje stuur random, maar ik zit een beetje met een probleempjeDit leek mij wel de beste plek voor mijn vraag, hoe raar die ook is
Veerle, een vriendin van mij die op paardrijden zit, en ik hebben een weddenschap gehad en ik heb verloren.![]()
![]()
het resultaat is dat zij met 1 van haar zwepen 10x op me (blote) kont mag slaan!
Het erge is dat ik zelf de zweep moet aanwijzen waarmee ze het gaat doen omdat ze denkt dat ik niet weet welke het meeste zeer doet
Daarom deze wat rare vraag, maar welke zweep moet ik zeker niet kiezen, en welke doet het minste zeer?
Svp een kleine beschrijving hoe die eruit ziet trouwens haha, want ik weet verder niks van paarden
Als je me kan helpen ben ik je eeuwig dankbaar. (en mn billen ook![]()
)
Sieltjuh schreef:Wij hebben hier toch ook een tijdje een laarzenlikker gehad die in de buurt op zn fietsje rond reed ofzo?
Of naaktfotoreportages in een weiland naast stal
Haha, flauw hoor Miran
Letizia schreef:Maar wat vind je dan niet goed aan haar beweging? Ik vind nl dat ze echt wel heel mooi ruim loopt, mag mss wat minder stuwend en meer dragend, maar ze heeft wel weer een heel mooi voorbeen gebruik, vind ik dan
jaleesa89 schreef:Sieltjuh schreef:Wij hebben hier toch ook een tijdje een laarzenlikker gehad die in de buurt op zn fietsje rond reed ofzo?
Haha, flauw hoor Miran
Dat kan ook alleen maar in het westen he, gebeurt hier niet hoor heb je direct de halve kerk op de stoep staan met commentaar.
Sieltjuh schreef:Wij hebben hier toch ook een tijdje een laarzenlikker gehad die in de buurt op zn fietsje rond reed ofzo?
Haha, flauw hoor Miran