Leuke foto's ook van set en de kudde lekker nieuwsgierig hihi
Tammy veel plezier vanavond
Set_Elkol
Geplaatst: 15-02-14 17:10
Tam ben benieuwd of je een romantisch uitje hebt gehad!
Ik kreeg vandaag een smsje dat Pater om 17u wordt opgehaald, omdat ze het voeren zo onhandig vinden. Nu ik een pony heb gevonden gaat hij weer naar huis (helaas alleen ) Hoop dat Set het wel leuk gaat vinden met alleen de kleine puber, maar ze moet er maar aan wennen. Denk dat het wel goed komt, morgen kan ik weer een update plaatsen daarover.
Even snel berichtje van uit het bubbelbad ben fijn weekendje weg naar Emmen tot morgen avond dan reageer ik weer bij
Sieltjuh
Geplaatst: 15-02-14 18:42
Jessica, jeetje wat een nieuws van je schoonvader. Sterkte er mee!
Shan, nogmaals, toppers hoor met jullie proef
Ilona, wat een briljante foto's Dat tasje
Tam, hoe was je date nog met vriendlief!! Vurtel!
Ow Kat, ik vind dr zo leuk Wat een scheet!
Zat vandaag echt in dubio of ik een stormrondje buiten ging doen of dat het geen verstandig plan was. Djuun dr hoofd stond op onweer, dus heb eieren voor mn geld gekozen. Was maar goed ook, want Miss Drakenstijn kwam bij mevrouw naar boven Laten we maar zo zeggen dat ik even heel erg uit mn vel ben gesprongen en dat toen de rollen weer helemaal duidelijk waren En morgen gaan we rijden, weer of geen weer
@sieltjuh kan me voorstellen dat je eieren voor je geld hebt gekozen als ze in zo'n bui is
Ik heb vandaag weer een heerlijk uitwaai ritje gedaan met naomi... het van huis gaan ging goed alleen halverwege de rit kwamen we een man met hond tegen en de hond ging tekeer tegen naomi en rijmaatje donna waardoor beide schrokken en er tussen uit schoten gelukkig kregen we ze allebei snel weer terug en nadat die man eindelijk zijn hond had gevangen konden wij onze weg weer vervolgen maar naomi werd niet echt rustig meer en bleef constant dribbelen grrr!
Na ons ritje heeft de hoefsmid naomi nieuwe ijzers voor gegeven en haar hoeven achter gekapt dus ze staat er weer netjes bij
Wat jammer dat Pater alweer weggaat, maar je hebt hem iig wel een leuke tijd bezorgd samen met Set
Geniet ervan Joyce!
Wat een wind hè, pfff! Verstandig Siel en fijn dat de rollen weer duidelijk zijn, hihi merries...
Wat vervelend van die hond Jessica!
Hier alles z'n gangetje. Wel even wat minder dat Asi ook wat mok heeft aan haar achtervoetjes. Twijfelde de afgelopen dagen al maar het is nu toch echt wel duidelijk dat het mok is. Niet heel erg gelukkig en ook wel verklaarbaar want jeetje, wat is het toch nat overal! De paddock blijft ook veel te nat dus die gaat van het voorjaar een opknap beurt tegemoet. En Jas, ik moet zo lachen om die slimerik. Toen hij net bij ons kwam was het zo'n schijterd, zette bij alles wat hij tegenkwam een enorme hertenhals (zo noemden wij dat dan, hals opkroppen en vooral niet in de buurt komen) op. Hij moest van ons dan ten minste eraan ruiken en normaal erlangs lopen. Als ik nu een seconde niet oplet dan zit hij alweer met z'n neus ergens in We komen er wel, hij maakt echt grote stappen nu. Ikke = blij
Balen van dr mok, Iloon, maar het is idd overal een drapzooi Liep net met hond door het park en daar zie je ook de plassen overal op het gras staan En knappe Jas
Date met vriendjelief was leuk! zijn lekker sushi gaan eten (had ik al verwacht ) en 's avonds nog lekker met een wijntje op de bank tv gekeken met de haard aan
Kat, ben benieuwd wat Set er van vindt als ze alleen met babypoown blijft Siel, klinkt als een goede keuze, pokkeweer buiten Jessica wat stom zeg van die meneer met de hond! sommige mensen Ilona balen van de mok zeg, ik ga maandag de DA bellen voor een middeltje voor Noah want zijn been wordt er niet beter op.
klopt ook onverwachts ze kondigen dingen niet echt aan haha maar geeft ook wel rust, en nu moet ze wel wennen aan Blue. En kan ik weer voeren wat ik wil en heengaan wanneer ik wil!
Katja jammer dat Pater dan weer alleen staat. Wel fijn dat jij dan alles weer op jouw manier kan doen. Klinkt als een heerlijke avond Tamara Vervelend die mok beentjes Leuke foto Iloon Fijn Nicky dat Dayem zijn been wat geslonken was en dat hij goed liep
Bren79
Geplaatst: 16-02-14 00:08
Iloontjeehh schreef:
Ik heb geen idee, dat zou ik na moeten vragen of misschien weet Brenda het nog?
Hey wat leuk dit is bij fam jutting fokkers van Reem, en ik gok dat deze in het voorjaar is genomen dat Reem 2 werd ik heb haar toen in september gekocht maar dat is toevallig haha
Ja leuk! Het stond als onderschrift bij de foto anders had ik het niet geweten hoor Asi is in mei geboren dus denk dat het wel najaar is geweest dat ze daar stond. Wat was Reem al groot en stevig daar, mooie dame!