)Haha ja paar moesten werken vandaag dus werd geen erge latertje

Net nog een foto binnen van de shoot tijd terug in het park, spierbundeltje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk voor ''recreatief'' gebruik maakt het niet gek veel uit hoor
Houd er wel rekening mee dat die kettingen meestal gemaakt zijn voor ander gebruik.. Ik vind het echt heel lastig om juiste type te vinden, momenteel veel contact met bedrijven etc, wil natuurlijk niet hebben dat er midden in de ring een ketting breekt 
thanks voor het advies!

Heb nog nooit zoveel trappen gelopen als daar (kan gene trap meer zien
)
pagina 427 al bereikt
Ik maar denken dat ik alle tijd had om nog foto's te maken van Mish

juist een goed excuus om snel foto's van Mish te gaan maken!
Ja precies Eline
M'n agenda laat even niet toe om naar Mish toe te gaan, maar binnenkort toch maar weer eens een dagje inplannen 

maar wel lekker eten 

), was weer echt een pittoresk plaatsje genaamd Primosten, weer veel jachten in de haven, dat zagen we trouwens overal, van gewone formaten, tot hele flatgebouwen 
En ik een dressuurpaard + ruiter 

Maar er zijn een soort smalle terrassen, daar kan je op liggen en samen met een luchtbedje is dat prima te doen 

Daar zouden we wat tijd voor ons zelf hebben om lekker te zwemmen en dan een lekkere lunch
Vervolgens zouden we nog een eiland aan doen waar we tijd voor ons zelf hadden 
Zwemmen, nou liever niet, op elke vierkante meter laten 20 zeeegels en het eiland wat bij de Blue Lagoon hoorde wat een grote rots, dus lekker zonnen was er niet bij
Tot overmaat van ramp hadden ze daar een enorme wespen plaag, nu ben ik eigenlijk van weinig beesten bang, maar wespen, brrrr
Tijdens ons "lunch" konden we niet eens drinken vanwege de wespen en ze zaten ook op ons eten, dus we waren snel uit gegeten. Gelukkig waren we ook maar voor 3,5!! uur op dat eiland gedumpt
Dus we hadden het al helemaal gehad. Nou ja, uiteindelijk door gevaren naar dat andere eiland. Gelijk daar een milkshake gekocht (die was trouwens heerlijk) en ja hoor, binnen no time weer wespen
Dus snel opgedronken en maar gaan wandelen. Nu was dit wel een fatsoenlijk eiland, zelfs een beetje jetsetachtig
Maar we waren blij dat we weer terug waren op onze wesplozen camping 

Zelfs Lily kwam me begroeten, het moet niet gekker worden