zit hier niks bij aan ketting dat bruikbaar is voor een showhalster? Kan altijd zelf ringetjes/haakjes bij kopen toch? Ik weet niet zeker of ik naar Raalte ga maar wil wel even makkelijk een ketting aanschaffen voor Sets nieuwe showhalster.
Barcelano
Geplaatst: 07-09-13 19:37
Ja kan ook bij een bouw winkel kijken Koop je per rol..is goedkoper gok ik
Ben momenteel ook bezig met zulke opties bekijken idd voor kettingen Ik denk voor ''recreatief'' gebruik maakt het niet gek veel uit hoor Houd er wel rekening mee dat die kettingen meestal gemaakt zijn voor ander gebruik.. Ik vind het echt heel lastig om juiste type te vinden, momenteel veel contact met bedrijven etc, wil natuurlijk niet hebben dat er midden in de ring een ketting breekt
Maar goed, in jouw geval denk ik dat je in principe ook prima weg kan met een minder sterke ketting
Setel was vanmorgen met het insemineren super hengstig, dat geeft me toch wel een goed gevoel. Ik ga er liever vanuit dat het niet lukt dan kan alles alleen maar leuk uitpakken, maar dit is al een stap in de goede richting.
Sieltjuh
Geplaatst: 07-09-13 20:46
Heeeelllooooo!!!
Heb vanochtend vluchtig "bijgelezen", maar het was wat veel en had maar een uurtje internet
Margot, als het goed is: gefeliciteerd
Katja, ik duim nog steeds hartstikke mee hoor!!
Shan, wat een gave foto's komen er weer voorbij, zal je topic zo nog eens tjekken!
Amy, bont en blauw
Jolinda, wedstrijden moeten leuk blijven en niet een moeten worden
Joyce, op CC geweest, super meid dat je die stap weer hebt gemaakt!
Weet ik M'n agenda laat even niet toe om naar Mish toe te gaan, maar binnenkort toch maar weer eens een dagje inplannen
Mooie Set!
IlonavL
Geplaatst: 07-09-13 22:19
Welkom terug meiden!
Pfff.. dacht ff een rustig avondje te hebben. Had lekker Jas gepoetst en een stukkie gewandeld, zou Asi binnen zetten en voeren en dan was ik klaar. Loop langs een kruiwagen, zij schrikt ergens van, schiet uit reflex naar voren en schaaft tegen die kruiwagen aan. Vervelend plekje en toch wel flink diep dus ff Suus fotootje geappt (die was er niet) en nouja, toch maar ff naar laten kijken. DA vond het toch idd ook net ff te diep dus nu is het dicht geniet. Arm kind
Barcelano
Geplaatst: 07-09-13 22:24
Hello vakantie gang zusjes
Illoon dat is toch altijd weer effe balen...soms kunnen ze zo onhandig zijn
Ja Mo uit logeren bij zijn papa En pff mss klinkt het over de top maar wat een hel zonder Mo Ik verveel me de **** Maar ik weet dat hij toppie staat dus die zorg heb ik niet
Vandaag is western spul op stal geweest met een mobiele winkel Heb me super ingehouden en alleen een leadrope gekocht, voor als er gedekt moet worden
Maar heb een onwijs mooie halster gezien en zo'n gave hoofdstel.....maar alles wat ik uitzoek mag wat kosten
Dag 1: onze reis dag, niet erg spannend natuurlijk. Zelf met de auto naar Rotterdam airport gereden, erg makkelijk zo Korte vlucht, korte rit naar de receptie van ons appartement, maar van de receptie naar het appartement zelf was, ehh, flinke training Bij het restaurant gegeten, was een beetje frisjes, dat viel tegen maar wel lekker eten Later nog wat gewandeld en natuurlijk wat foto's geschoten Dag2: Lekker strand dagje, eigenlijk niet zo veel gedaan. Wel zelf gekookt, best spannend als je denkt dat iets is wat je zocht, maar je het eigenlijk niet zeker weet omdat je echt niks snapt van wat er op de verpakking staat en het dan ook niet blijkt wat je had gedacht dat het was Maar het smaakte gelukkig nog best oké Toch wat rusteloos, helaas was er op de camping niet echt wat te beleven, dus maar naar de receptie gelopen om te vragen waar we naar toe konden wandelen. Nu zit er iets verder op wat hotels, maar om daar te komen moesten we door een "bos" en daar was geen verlichting. Maar we konden wel naar het dorpje naast de camping lopen. Dus wij daar naar toe gewandeld, pittige wandelen, flinke heuvels op en af, kwamen we uit bij een kerkje wat we van de camping als hadden zien staan. Toen kreeg ik een ingeving en vertelde tegen Ersiel dat we volgens mij heel makkelijk vanaf de kerk weer onze camping op konden lopen (de appartementen staan op een camping) en inderdaad, 20 meter van het kerkje af stond een hek wat open was en zo stonden we weer op de camping, 2 minuten van ons appartement af
Dag 3: Vandaag gingen we naar Krka, iets waar we al erg naar uit hadden gekeken en ook echt de moeite waard was Eerst gingen we naar Sibenik, dit stadje drinkt het bron water wat van de Krka watervallen af komt en heeft verder een rijke geschiedenis Daarna door naar Krka, onbeschrijfelijk, echt zo mooi daar. Jammer dat je bijna over de hoofden kon lopen op sommige plekken, maar begrijpelijk dat veel mensen dit willen zien Na de watervallen, hebben we nog een boottocht gemaakt naar een ander dorpje, veel zwanen gezien en gewoon mooie natuur In dat dorpje werden we weer opgepikt door de bus en we dachten dat we naar "huis" gingen, maar blijkbaar gingen we nog naar een plaatsje (we zouden ook eens luisteren als er wat verteld wordt ), was weer echt een pittoresk plaatsje genaamd Primosten, weer veel jachten in de haven, dat zagen we trouwens overal, van gewone formaten, tot hele flatgebouwen Maar goed, in Primosten vonden we wel zo'n super gaaf souvenirwinkeltje. De eigenaar van deze winkel maakte beeldjes van schroeven en moertjes, echt hele kunst werken. Uiteindelijk flink geslaagd voor cadeautjes en voor ons zelf. Voor onze pa een wielrenner incl fiets, voor moeders een kat (en we hadden al een peper en zoutstel in katvorm gekocht, we proberen altijd een kat mee te nemen uit het land waar we zijn, is een leuk grapje geworden) Ersiel scoorde een paarden wcrolhouder en een ehh, hoe heet dat, geen sleutelhanger, maar zo'n ding waar je je sleutels aan hangt En ik een dressuurpaard + ruiter Nou ja, daarna wel naar "huis" Dag 4: Vandaag wederom weinig uitgevoerd, lekker aan het strand gezeten, nu is strand een groot woord hoor, het zijn fijne kiezels, dus waterschoenen zijn wel prettig, maar verder kan je er fijn zwemmen. Liggen op het strand kan niet echt, want het strand is ongeveer 1,5 meter breed Maar er zijn een soort smalle terrassen, daar kan je op liggen en samen met een luchtbedje is dat prima te doen 's Avonds, toen het nog licht was, richting de hotels gelopen, daar was inderdaad een boullevardje en was best leuk/gezellig om te lopen Dag 5: Overdag weer lekker op het strand en in het water vertoeft, aan het eind van de middag de watertaxi gepakt, die op de camping aanmeert en naar Trogir gegaan. Trogir is een stadje wat op de Unesco werelderfgoedlijst staat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Trogir Een stadje met allemaal klein, hele smalle straatjes en ondanks dat Trogir erg klein is, heb je het gevoel dat je er in kan verdwalen, erg leuk Ook daar gegeten en hoewel we goed verhalen hoorde over de Kroatische keuken, hebben ze me niet echt kunnen verassen, maar verder was het prima te doen Dag 6: Wederom weer een luie dag gehad, lekker liggen bakken en braden. We zijn gewend om op vakantie te gaan in zinderende hitte, maar Kroatië is gewoon goed te doen, daarom lagen we ook niet onder de parasol te zonnen, maar gewoon lekker in het zonnetje. Werd het toch te warm, dan nam je drie stappen en stond je in het water. Ersiel heeft foto's van in het water op haar camera, dus die volgen vast nog wel Dag 7: Onze laatste excursie op de planning, we hadden er echt zin in, we zouden met een boot 2 eilanden aan doen, een er van heet Blue Lagoon, dus dat klinkt al veel belovend Daar zouden we wat tijd voor ons zelf hebben om lekker te zwemmen en dan een lekkere lunch Vervolgens zouden we nog een eiland aan doen waar we tijd voor ons zelf hadden Helaas is deze dag echt enorm tegen gevallen, ja, de Blue Lagoon is prachtig Zwemmen, nou liever niet, op elke vierkante meter laten 20 zeeegels en het eiland wat bij de Blue Lagoon hoorde wat een grote rots, dus lekker zonnen was er niet bij Tot overmaat van ramp hadden ze daar een enorme wespen plaag, nu ben ik eigenlijk van weinig beesten bang, maar wespen, brrrr Tijdens ons "lunch" konden we niet eens drinken vanwege de wespen en ze zaten ook op ons eten, dus we waren snel uit gegeten. Gelukkig waren we ook maar voor 3,5!! uur op dat eiland gedumpt Dus we hadden het al helemaal gehad. Nou ja, uiteindelijk door gevaren naar dat andere eiland. Gelijk daar een milkshake gekocht (die was trouwens heerlijk) en ja hoor, binnen no time weer wespen Dus snel opgedronken en maar gaan wandelen. Nu was dit wel een fatsoenlijk eiland, zelfs een beetje jetsetachtig Maar we waren blij dat we weer terug waren op onze wesplozen camping Gelukkig waren we niet de enige die er zo over dacht Dag 8: Nou ja, toen zat het er al weer op, we hadden 20 minuten vertraging, maar de piloot had het gas goed in getrapt en uiteindelijk liepen we zelfs wat in wbt tijd. Koffers waren zo gepakt, ideaal hoor, Rotterdam In de auto, Garmin Garmin besloot ons weer door het centrum van Rotterdam te sturen, maar we hadden politie begeleiding (geen idee wat er aan de hand was) maar we mochten door alle rode stoplichten rijden en waren dus ook zo weer Rotjeknor uit. Verder lekker rustig op de weg en rond 19uur stapte we bij paps en mans uit, daar lekker gegeten en toen snel naar m'n knuffeltjes toe Zelfs Lily kwam me begroeten, het moet niet gekker worden
IlonavL
Geplaatst: 07-09-13 22:28
Barcelano schreef:
Illoon dat is toch altijd weer effe balen...soms kunnen ze zo onhandig zijn