Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:De foto's
1. Fijn beeld, zelf nog wat meer op handhouding letten.
[ Afbeelding ]
2. Ietsje te diep en ik moet niet te veel naar mn knappe paard kijken.
[ Afbeelding ]
3.
[ Afbeelding ]
4.
[ Afbeelding ]
5. Fijn plaatje.
[ Afbeelding ]
6. Rechtsom, mijn moeilijke kant en dan is Djuun geneigd om wat naar buiten te vallen.
[ Afbeelding ]
7. Al beter! Beetje op mijn binnenhand letten
[ Afbeelding ]
8. En samen beetje moei aan het worden
[ Afbeelding ]
Julez schreef:Ben ik de enige met een eigen paard die zo weinig dekjes heeft?
Ik heb een gele, een bruine met hazelnoot bies, donkerblauwe, en een zwarte met goudkleurige bies.
Heb in geen jaren meer een dekje gekocht. Al mijn geld is opgegaan aan dierenartsen
Barcelano schreef:Maar hoort het dan om zo je armen te hebben?
Ben nieuwschierig hoor:P
Sieltjuh schreef:Aha Marjorie, ik begrijp het
Jes, ik begin niet aan bijbehorende kledingssetsIk vind een paardrijbroek kopen al altijd zo'n ramp
Ze zijn altijd óf te lang óf te kort óf geen insteekzakken. Ben echt een zeikerd daarin
HalloDan schreef:Ik heb ook alle moed verzameld en begin weer met privélessen volgende week. Wil nu eindelijk eens wat meer worden dan alleen het niveau recreatie ruiter. Toch een beetje gevoelig punt als je dochter je voorbij streeft haha..Eerlijk is eerlijk, zo mooi ontspannen tot nageeflijkheid rijden...IK doe het haar niet na grrrrrrrrr
Ben wel zo'n schijterd dat ik naar een dressuurstal op 15 minuten stappen ga voor les, terwijl we ook instructie op stal hebben waar mijn dochter tot tevredenheid lest. Maar ik heb liever geen pottekijkers...erg hé?!