Mag ik eens een omgekeerde vraag stellen? Wat voor merrie zouden jullie "onder" Ad zetten? (Het CA-dragerschap even buiten beschouwing gelaten, ik bedoel qua exterieur...)
Hahaha ik snap hem helemaal Siel Hehe oke ik ga toch vertellen wat voor raars er zo gebeurde, ken me nie schele of ie/ze het leest.
Smart
Geplaatst: 28-10-14 23:17
set_elkol schreef:
ik vind die gene midden in de round pen meer droogkloot, wtf is dat!
Sieltjuh
Geplaatst: 28-10-14 23:20
set_elkol schreef:
ik vind die gene midden in de round pen meer droogkloot, wtf is dat!
Mijn moeder heeft een zo'n lange regenjas, maar voor Letiets is hij ietsje te groot Haha, had daar helemaal niet op gelet joh, zag alleen dat droogkloterige hoofd van Djuun voorbij komen
Ik kreeg toenet een berichie over de schroef die ik ooit in me gehemelte heb gehad dus beaamd en gezegd dat alles goed is gekomen, krijg ik daarna de vraag of ik t voor de mooi deed. Dus netjes uitgelegd dat t moest want ik had een paardebek en dan krijg ik ineens hoe mijn dag was... wtf...
Tis wel typisch dat toen k terugstuurde dat ik ergens heen was geweest dat ik nu niks terug krijg edit: met mijn vriend he, die had ik er ook bij gezet
Das zeker onder het mom van mooi roze is niet lelijk
Ik heb bericht terug.
YildizArabs
Geplaatst: 28-10-14 23:28
Hahahah, jaaaa dat pak!!! Hilarisch!!! Yup, hoe meer filmpjes ik zie van Djuun, hoe meer ik overtuigd raak. Ze heeft beweging nodig. Echt... Zo Nour! En nu hou ik op.
Voor Adje zou ik iets heel hoogbenigs kiezen. Ik weet niet of dat uberhaupt mogelijk is maar Roma van de Van Duyenbodes bijvoorbeeld.