Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en daarna was het zo stil dat we twee keer zijn gestopt onderweg om te checken of het wel goed ging
(en om ff kort te pauzeren, was wel een lange rit zo met de trailer
). 

Heerlijk genieten zo!
) te zijn, die drijft de halve motor aan zo ongeveer. Nadeel is dat die poelie een iets duurder grapje wordt
Mja, ze hebben gelijk even naar alles gekeken en auto is het nog wel echt waard dus so be it maar.
Ging in showstand, uiteindelijk maar losgegooid want was geen redden meer aan haha. 
Kan ook niks verwachten als ze nooit eens gek mogen doen
Van Umoyax weet ik dat ik hem regelmatig aan het werk moet zetten, anders krijg ik dus dit soort praktijken
Nas is altijd even zoeken, een enkele keer merk ik het aan haar maar veel vaker geef ik het halverwege maar op
Meestal beperkt het zich tot een paar minuten showdraf en daarna kunnen we fijn werken maar soms is er gewoon geen land mee te bezeilen. Ach, dan maar even lekker gek doen hoor

leuke merrie heb je daar...
al bijna nieuw topic denk!!
Als de voordelen beter zijn dan de nadelen is het wel de overweging waard idd, maar lijkt me best een heftige ingreep?
Je rooie kat wordt ook al groot zeg! Hoe oud is die nu?
Hopelijk doen de haren die je hebt getrokken wel, ben nog steeds erg benieuwd naar de uitslag!! En wat groeit ze haaard! Zag alweer foto's voorbij komen! Fijn dat de mok bij Ely wat minder wordt, is echt strontirritant die mok.. Als ze het eenmaal heftig hebben is het lastig om weer weg te krijgen. Vorig jaar stond Shief echt out of nowhere rondom dik in de mok, ook licht kreupel gelijk.. Dit jaar smeren we elk miniscuul plekje gelijk in met sudocreme, dat werkt wel omdat het in dit stadium dan nog wel valt tegen te houden.. Hoop dat het gauw over is!
), mooie merrie heb je! Lastig dat ze even in de staak gaat bij het buitenrijden.. Waait vast ook wel weer over! Shief heeft daar echt nog nooit een handje van gehad gelukkig, die vind buitenrijden geweldig
Het liefst kiest ze der eigen rondje haha, wordt ze helemaal happy van als ze de eigen route mag kiezen, blij ei

Heb je vast een hele leuke pony aan!!
Al geneest ze wel altijd super snel. Maar hier dus geen ervaring met dikke binnen (behalve vorig jaar met rondom heftige mok maar das natuurlijk een ander verhaal, heb je niks aan) Hoop dat het snel afzakt! Beterschap voor Dayem
Maar laatst kreeg ik een whatsappje dat Shief met 4 benen in de lucht ging, en weer landde op precies dezelfde plek
ze was helaas te laat met filmen maar het zag er hilarisch uit.. Nou daar kan ik me wat bij voorstellen haha
Uiteraard ook weer toen ik niet op stal was

Regen, regen regen en vooral een heele harde stormachtige wind! Maar, dat kon de pret niet drukken.. Dus we gingen helemaal ingepakt als mummies onderweg naar Egmond. (uurtje stappen). Gelukkig niet alleen, Angela was mee op de fiets! Week voor de wedstrijd nog even een tweedehands waterdichte uitrijdeken kunnen scoren, die kwam erg goed van pas!
die baalde dat er een stalwand tussen zat!
Uiteindelijk was ze wat meer op der gemak en kon ik er lekker aan rijden, zaten hele fijne stukken tussen
. Was toen al heel trots op der! Nieuwe omgeving, veel drukte in de bak en toch de focus pakken om lekker te dressuren, braaf peerd!
. Eenmaal in de bak voelde ik Shief echt wat onzeker worden, ze dacht echt
in welke balzaal ben ik nu weer beland.. helemaal alleen!! Maar van alle balken aan de muur en spiegels maakte ze helemaal niets, dus na 2 voltes te hebben gereden maar gewoon begonnen. Wat deed ze het braaaf! Echt zit nog te glunderen 
Heb het lekker gelaten voor wat het was, we gingen gewoon lekker het proefje hobbelen! Ze was aardig aan tempo en kon haar lastig op zit terug rijden zoals normaal wel gaat, dus dat creëerde wat onrust in de aanleuning omdat ik echt haast met mn hand moest terugrijden
Maargoed, dat mag de pret niet drukken! Oja, we hadden zelfs gegaloppeerd
De galop is er nog lang niet, maar ze doet zo haar best! Gaat al steeds beter!
haha ze vond het echt spannend maar dat zie je wel op de film! Moest ook wel lachen, de jury zat boven de kantine, en met afgroeten keek Shief echt omhoog van heee daar zitten mensen 
Bij 210 heb je je promotiepunt, dus dat was wel een leuke bijkomstigheid! Zit nog steeds zo te glunderen, we zijn zo ontzettend trots op der! Helemaal als we ons gaan bedenken waar we 2 jaar geleden zijn begonnen en wat we allemaal hebben overwonnen.. Wat een geweldig paard is ze toch, ze doet alles zo vol overgave omdat ze graag der best voor ons wil doen
De volgende dag was ze erg vrolijk, dus ze vond het volgens mij ook een erg geslaagde dag!
Zet vooral je geluid aan 
__Nicky schreef:Kijk jullie gaan Tamara, hij heeft het naar z'n zin in de ring!
Ze is echt leuk Katja!
Dayem heeft een heel dik achterbeen met een wondjemaar even een paar dagen rust. Hebben jullie dat ook, zeer droge benen (bijna eng) en zodra er een miniscuul wondje opzit, boem, olifantbeen?

Hoe groot is ze eigenlijk?
Sterkte!!

als ik 1cm opzij verschuif springt ie achter om
zag dat Shief ook overkruisd galoppeert, is zo lastig he!
Ben nogal jaloers op alles wat 'gemakkelijk' galoppeerd, maar als hij ook makkelijk overkruisd gaat is dat niet bepaald een gemakkelijke galop nee haha. Ja Shief vind vooral linksom heel moeilijk
springt vaak verkeerd aan, en als ze goed aanspringt idd later weer overkruisd. Rechtsom gaat wel beter! Afgezien van 't feit dat we als een plank gaan dan haha. Maar met kilometers maken komt die galop er ook vast wel!
Haha ja ze was een beetje blij / zenuwachtig haha
het word nog wel eens een stoer paard 

Hoe bedoel je schone benen zijn niet nodig?

Ik heb ze allemaal niet digitaal helaas.
Ik heb haar even een wormenkuur gegeven en de grote klit uit haar manen geknipt, die toch al 3 verschillende lengtes hebben

En thanks! Buikje verplaatst af en toe lijkt het, maar dat is niet gek
hier stond ze ook wel wat uitgestrekt.
)