Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb een bordeaux rood sjabrak...ga het niet eens passen op pony...Nou moet ik ook hardop zegen dat ik oranje echt afzichtelijk vind dus zou het ook niet op mijn zwarte veulen in wording hangen
Woogy schreef:schaamteloosik heb een bordeaux rood sjabrak...ga het niet eens passen op pony...Nou moet ik ook hardop zegen dat ik oranje echt afzichtelijk vind dus zou het ook niet op mijn zwarte veulen in wording hangen
Haha
En groen ook, maar dat hangt wel een beetje af van de tint groen.
Woogy schreef:ik hou van groen blauw en zwart....Op Tag stond bordeaux weer prachtig(was een donkerbruine/zwartbruine volbloed met dames oogjes). Maar ja sinds zij niet meer is heb ik ook al haar kleuren nog liggen. Gebruik meestal toch dezelfde twee dus waarom ik er 40 heb
echt niet:P
Heb ook een prachtig mooi Fuchsia halster van Equitheme, staat ook op veel kleuren mooi!
Heb er nog wel ergens een foto van .....
Heb echt medelijden met mijn toekomstige paard... en mijn portemonnee
Barcelano schreef:Maar vrouwlijke kleuren zoals roze en paardecht niet:P

Ik vind paars mooi, aqua, blauw, roze etc. Wel felle kleurtjes hoor. Gelukkig was Dar ook vos, dus tis niet dat haar dekjes nu vloeken op Djuun
Uiteindelijk wordt het voor Umoyax gewoon zwart met goud. Wilde voor appeltjesgroen gaan (ik houd van 1 kleur aanhouden) maar op de een of andere manier past dat gewoon niet bij m..