Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ga jij al 80 en 90? Goed hoor. Zo ver ben ik nog niet, maar Vos kan het makkelijk, denk ik zo.
. Die van jou mogen er ook zijn. Het is zo fijn als er op stal de mogelijkheid voor is, en er is goede en rustige begeleiding bij. Enerzijds kost het wat, maar anderzijds heb je ook veel er voor terug. We oefenen lekker door. Stiekem zit ik ook naar Tamara en Noah te kijken hoe het moet. Alleen dat crossen is me nog wat teveel om ook erbij te gaan doen. Bovendien is het nog best slecht weer voor een cross, denk ik. zoutenootjes schreef:Barbara, dat buitenrijden lijkt me ook wel leuk,
zeker naar het strand.
Ik heb wel een auto die wat kan trekken, maar geen trailer. Ik kan wel eventueel vragen of ik mee mag rijden. Buitenrijden doe ik al regelmatig. Paard gaat zo mee naar buiten, geen enkel probleem. Van het erf af en lekker het bos in, of langs het zandpad om het bos.
.

. Straks komt de rui, dan heb je een heleboel haartjes om in te sturen. Als ze dan nog niet genoeg hebben
. Met de meeting mag je, wat mij betreft, ook komen wandelen hoor, er zijn er al best veel in het topic die graag willen wandelen. Dan maken we toch gewoon een wandel en een rij ploeg. Leuk voor de fotografen, als die er zijn (vast wel).zoutenootjes schreef:Dank je wel, Annika. Het was de eerste keer op het strand voor Vosseman.
Hoe is het met je kadootje, Doroata? De foto's zijn zo leuk, en ze wordt al zo groot. Straks komt de rui, dan heb je een heleboel haartjes om in te sturen. As ze dan nog niet genoeg hebben
. Met de meeting mag je, wat mij betreft, ook komen wandelen hoor, er zijn er al best veel in het topic die graag willen wandelen. Dan maken we toch gewoon een wandel en een rij ploeg. Leuk voor de fotografen, als die er zijn (vast wel).

Jas staat wel heel erg frans van achter (naast mijn persoonlijke redenen ook zeker een reden geweest om hem te laten ruinen want dit wil je niet doorfokken) Zijn beenwerk is ook niet zo mooi droog vind ik zelf maar los van dat ook hij iets last kreeg van gevulde kogels na zijn castratie (logisch, na zijn castratie moest hij 23,5 uur per dag op stal staan) tot nu toe geen gekke dingen gehad. Dayem wel van de olifanten benen? Vervelend zeg, maar komt wel weer goed toch?
thuis aangekomen stond ze trillend in de trailer, maar ze stapte heel gauw nieuwsgierig het erf op. Ze is nog jong en erg schichtig, dus er is wel wat werk aan de winkel