Ja Setje scheurde al uit van een gewone zelfde maat combi, suf.nee ik dacht misschien willen de zusjes wel specifieker worden welke exterieurpunten

Naja ik vind het reuze moeilijk, juist nu Ilya zo goed gelukt is ga ik overal aan twijfelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja Setje scheurde al uit van een gewone zelfde maat combi, suf.

Ik ken heel veel heel goed gelukte kruisingen, ook uit combi's waar je echt je vraagtekens bij kan zetten, vind ik altijd erg leuk en interessant

). 

Ben zo benieuwd hoe het verschil straks is over een half jaar ofzo 
Wat ga je eigenlijk met al die beebs doen? Of ga je wat verkopen?
Ilya en Blue zoef achter Set aan 
Dacht het stiekem al wel, twas echt drie keer niets hier vanochtend!
Ik vergeet ook vaak te filmen eigenlijk als ze juist mooi gaat sjouwen
Of het is te donker
MirandaFuego schreef:Het blijft natuurlijk altijd afwachten wat er uit komt.
Ik vind Nour erg leuk, als match met Djuun niet verkeerd.
Dan zal er m.i. een beetje hetzelfde uitkomen, niet heel spectaculair anders maar ik denk dat dat wel is wat de dames Fioratti willen.
Met die combi ga je geen spectaculair super showpaard fokken. Maar zeker wel een heel premiewaardig gebruikspaard met n heel fijn karakter. 
Ik vind alles zo gaaf wat ik fok (waardeloze fokker hihi)! Nour is gefokt voor mij, voor de sport: check! Houden!
Te goed! Wil ik nie kwijt nie, die gaat nog zo rocken!

Gut, kon die hengstige merrie wel achter het behang plakken 

Djuun is gewoon op en top meid en heel eerlijk, als we gaan fokken, heb ik een kleine voorkeur voor een mannelijk exemplaar 

Sieltjuh schreef:Haha, nou Miran, gisteren wilde ik ook wel een stabiele ruin hebbenGut, kon die hengstige merrie wel achter het behang plakken
Hoop ook wel dat er wat duidelijkheid uit komt bij het bloedprikken. Dan kan je er tenminste gericht wat aan doen, want anders blijft het natuurlijk altijd een beetje gissen.
Ja, die optie bestaat natuurlijk ook