@joyce gave foto's van Yus @shanna gaaf de foto ziet er al leuk uit @tamara dat wordt geen heupjes zwaaien met valentijn whaha @miranda bah dat klinkt naar, maar op den duur zal het dus beter voor je zijn, wat een lieve foto van fuego @annika wel balen duurt weer langer, zucht @letizia had jij meer geluk als mij, ik heb nu een nat pak
Net even alle paardjes weer getraind, asal ging bakker de geiten hadden de dolle bui en die gaan dan gewoon met 4 benen van de grond nou dat leek asal ook wel wat blegh Macy me mini ben ik aangespannen aan het beleren die gaat echt lekker, zelfs al even aan de overkant in het bos uitgestapt. De andere waren ook erg fris maarja wat wil je mega wind en nu zelfs regen bah
Set_Elkol
Geplaatst: 11-02-14 19:36
Goed bezig Jessica de 2e!
Fijn getraind met Asal dus, jullie gaan zo lekker samen! Haha. Ach elk paard heeft wel eens een dolle bui Gaaf van je mini! Heb je daar al foto's van.
Setels zusje vandaag zag ik een nieuwe foto. (het middelste paard, uiteraard )
yashilha
Geplaatst: 11-02-14 19:59
Moeilijk hoor Miran, rustig laten bezinken. Mijn vriendin had eigenlijk geen keuzen haar kanker was hormoon gevoelig En nu is ze schoon,dat wil ze zo houden. Mooie foto's had je gemaakt Goed bezich Jessica de tweede Assie lekker getraind Leuk zussie Katja Hier ook stallen gedaan, wilde vanmiddag wat met Ken gaan doen(vanmorgen Ya gedaan) Maar het weer was hier in ene zo slecht ik wil voorjaar en snel of een binnenbak
Miranda, sterkte, dat is best een behoorlijke ingreep. Betekend dat ook niet dat je gelijk overgangs-verschijnselen kan krijgen? Of was dat weer anders?
Kat, wat een leuke foto van zus, lijkt ook op Settel trouwens!
Leuke foto's Joyce, knappe mini zo aan het werk
__Nicky
Geplaatst: 11-02-14 22:29
Heftig verhaal Miranda.... Sterkte!
Lekker met de beestjes aan het werk geweest Joyce
Connie, kom ie nou nog eens een bakkie doen?
Vandaag de hele dag naar geiten gekeken voor school Daarna Dayem even gegrondwerkt. Van de week worden de laatste twee spiegels bij ons in de bak geplaatst, echt top!
Aah Setel heeft een leuk zusje! Joyce ik vind jouw mini's zo leuk!
Net nog even onverwacht naar stal geweest, sleutel van mn bijrijdster was afgebroken! Dus even de deken omgedaan en longeerspullen terug in de kast gelegd. Noah ook maar even in de binnenbak los gezet met een groepje, hij was zo lekker aan het spelen! Altijd leuk om te zien
Leuke foto's weer Zus lijkt idd enorm op Set! Knappe mini ook, blijf dat spul stiekem toch leuk vinden hoor
Ik was vandaag eindelijk weer op stal Voel me net alsof ik de afgelopen 1,5 week mn adem in heb gehouden, gek is dat toch. Heerlijk met Nas staan tutten (vindt ze prachtig, blijft dan heeeel stilletjes staan hihi) en met Umoyax wedstrijdjes gehouden langs het paddock-hek. Met binnen halen had ie nog een aderverknettering, zijn ''nemesis'' de rechthoekige hooibak (de ronde zijn heel normaal, maar rechthoekig.....) viel op de grond toen we er vlak bij waren, ik dacht dat ie ging zitten van schrik Toen ik weg wilde wel effe domper want auto startte niet. Paar weken terug ook al niet, nieuwe accu in gegaan. Nu dus dynamo overleden. Blehh. Zou morgen nieuwe zadel ophalen maar wordt morgen dus garage, kom nu niet ver
IlonavL
Geplaatst: 11-02-14 22:58
Ziet er goed uit Shanna! Top!
Jeetje Miran, heftig! Succes met je beslissing!
Jammer dat er nog geen uitslag is Annika.
Fijn hoor Letiets, lekker met Djuun op pad geweest!
Goed bezig Jessica van Naomi (jeetje, alweer een dubbele naam hier ) Je bent niet de enige hoor, ik sta ook zowat iedere dag in de stallen (soms heeft Suus het al gedaan of soms doen we het samen) maar iig doen we elke dag de boxen van de drie arabjes mesten. Maar bij mij stond het eten al klaar toen ik thuis kwam
Leuk met je mini's bezig Joyce!
Balen van je rug Tam, handige krakkemikkige lichamen altijd
Ik ben bij dat beestje wezen kijken toen ik opzoek was naar een paard Hij had een nog gavere morab staan van een jaar ouder. Helaas toch qua gangen niet wat ik zocht. Had niet gelijk wauw... En ik wilde geen merrie
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 11-02-14 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Thanx girls de mini's zijn erg leuk pm mee te werken @sieltjuh ja erf leuk tot je rodeo met de paard krijgt door die beesten dan zijn ze even minder leuk
Toevallig Nicky! Dat jongste merrietje heeft iets wat mij aanspreekt, vind ik leuk, hihi!
Wij hebben ook geiten, leuke beestjes hoor maar je moet een hele goede omheining hebben want ze kruipen werkelijk door ieder gaatje of ze gaan gewoon over de omheining heen
Ha die merrie heb ik heel lang geleden ook op de markt gezien, inderdaad erg leuk!
Annikab
Geplaatst: 12-02-14 09:54
Met Ely kan ik niet alles wat ik ooit voor ogen had, maar verkopen, nee dat kan niet, daarvoor is ze me veel te lief We komen er wel!
Joyce lekker met de mini's bezig geweest, leuk hoor!
Fijn dat je eindelijk weer naar stal bent geweest, Amy. Wel balen van je auto
Leuke Morabs!
Gisteren haren getrokken bij Doortje, hopelijk zit er dit keer wel genoeg DNA aan. Daarna mocht ze nog even buiten spelen, want ze stond te stuiteren in stal. Ze was nog niet los in de paddock of ze stond al te springen met 4 benen los van de grond en keihard rondrennen, zo leuk om te zien Ely is het gedoe met haar mokpootje echt zat, maar de honingzalf lijkt te helpen, dus nog even doorzetten.
nobje
Geplaatst: 12-02-14 11:58
Ik breek even in jullie topic voor "Zoute Nootjes" die ik gister met haar groene paard, de vosseman voor het eerst in echt parcours rond zag gaan. Onder begeleiding van haar instructeur GAAAAAAAAAAAAAAAAF
PS. ze heeft de instructeur al in de baan staan, hoor dus dit filmpje is voor de leuk
hoihoi iedereen, niet alles mee gelezen hoor, jullie gaan echt veel te hard.
hoop dat alles goed gaat met iedereen? Hier alles zijn gangetje, eindelijk weer een leuke verzorgster voor mijn shet. Erg blij mee.
Vraagje aan Kat, heb je bewust Set zo laat gedekt? zat even te rekenen maar dan is ze oktober uitgerekend?
Mijn paarden staan bij een transport bedrijf met erg veel vrachtwagens en ook een spuitplaats, gelukkig wennen ze er hier wel aan. T is altijd wel spannend want het is onverwachts als dat ding aan gaat maar daarna geen probleem...
Wat een weer he, wei is echt zeikesnat, dus erg veel paddock helaas... laat de lente en zon maar komen, ben het zat dit weer.
Wat voor huisdieren hebben jullie nog meer behalve paarden? wij hebben nog twee honden, drie katten en vier konijnen...en op stal een zooi kippen...