nee schimmel! Marwan al Shaqab (Gazal al Shaqab) x Nesj el Khisaya (Khidar)
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 28-10-14 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Smart
Geplaatst: 28-10-14 21:30
Yildiz, mooie hengst, inderdaad nog een guppie... ... Silver en Baukje er ook bij... Misschien Annika en Ely ook wel.. Foto Kat? Filmpje is natuurlijk ook goed haha
En wat adviseren jullie voor Djuun, ben ik weleens benieuwd naar
Ooh heerlijk zeg Kat, weer lekker een beetje bezig
Je ziet toch echt wel verschil Kel, langzaam, maar zeker!
Balen Baukje
Knap ding Yildiz
Ik zou vanmorgen met Djuun en stalhouder + paard naar het strand gaan met de trailer (scheelt weer tijd he ) maar hier was er echt geen klap aan vanmorgen, dus de boel maar afgeblazen, had het ook super druk, dus op zich wel beter Open ik m'n hotmail, zie ik dat ik een Andrelon prijs heb gewonnen Op naar stal, stonden de paarden in Djuun d'r rijtje en Djuun zelf behoorlijk met spanning op de stal/paddock ivm de buren die herrie aan het maken waren, Djuun flink aangespannen, de twee jonge dames naast haar stuiterend op de paddock. Dus zag de bui al weer hagen Djuun maar even losgegooid, samen gek gedaan, dan zie je ze toch wel vrij snel ontspannen, maar wel druk. Naja toch maar gezadeld, was ze echt super braaf buiten Soms kan je er echt geen pijl optrekken Vanmiddag kwam de dierenarts voor de enting, Djuun gelijk bloed laten prikken, hij vond het adh van mijn verhaal heel aannemelijk als ze een magnesium te kort zou hebben, heb van de week de uitslag al, dus we zullen zien
Smart
Geplaatst: 28-10-14 21:33
Mooi..! Heb je ook een filmpje van Set los aan de show?
MirandaMalik
Geplaatst: 28-10-14 21:33
Yildiz, dat gaat een knap kind worden!!
Jammer Bauk...is de knie een beetje beter?
Sterkte Nicky met je paps.
Eline, een rustige stal is wel prettig, ik vraag me soms af hoe Fuego dat bijv. zou vinden op een manege...die wordt denk ik helemaal hoteldebotel..
Kat, zo lief die filmpjes! Heerlijk weer even gereden! Dat halster vind ik echt afschuwelijk.. Maar Marciano daarintegen.. Voor zover ik er vestand van heb (not) lijkt het mij wel een mooie match .
Kelly, ze ziet er nu duidelijk echt veel beter uit.
Hier gaat alles z'n gangetje, Fu gereden in de bak vandaag en ging erg lekker! Hij heeft wat goed te maken.
Hijs knap, vind hem heel mooi en gracieus tonen. (t muziekje helpt natuurlijk ook, das gewoon prachtig)
Set_Elkol
Geplaatst: 28-10-14 21:35
ja wil ik doen hoor Yildiz Denk wel dat hij de punten heeft die Set mist
Baukje weet niet, niet echt goede filmpjes denk ik
YildizArabs
Geplaatst: 28-10-14 21:37
Baukje, jaaaa, Annika en Ely er zo bij! Tis zon toffe club de DAWRA!!!
Tja voor Djuun, heb ik al tig keer gezegd he; Nour! Serieus, Set vind ik echt niet bij Nour passen dus das geen stichting eigen belang die heeft andere combi nodig. Maar Djuun zou echt heeeeeel goed matchen. Maar je hebt m op z'n gup gezien dus daar moet je doorheen kijken.
Bij Fu was het andersom Letiz, die was zondag heel rustig maar bleek gelijk daarna ook heel vervelend.. Ben benieuwd of het klopt van de magnesium. Fu krijgt van mij magnesium bij. Gefeliciteerd met je prijs! En geen idee qua hengst, wat lijkt je zelf leuk om erop te gooien?
Fijn Miran! Sommige paarden vinden idd n drukke manege niks; voor de merries vind ik t ook minder. Voor aandachtsgeile Nour daarentegen...
Smart
Geplaatst: 28-10-14 21:40
Ja, mooi paardje Kat... Wat betreft match of geen match, echt geeen idee.. Geen stichting eigen belang Miran, dik, maar zo lang ik blijf bewegen is het ok... Jullie heb een 2-mens Arabier toch?? Letiets, het zijn ook clowns he! Op de gekste momenten ontploffen om op de meest spannende momenten stikbraaf te zijn...
Maar wordt er nu al gedekt/sperma afgenomen bij dat jonkie Yildiz?
Pff nou merk dus echt totaal geen verschil aan Dayem na de behandeling. Knarsen doet ie nog steeds en nog precies hetzelfde als daarvoor. Morgen maar eens bellen en vragen wat hun daarvan denken.