[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Nicky

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:14

Wel rekening houden dat Wintec vaak te lang is.... Is zo'n Thorowgood niks voor Nas (die ik ook heb)? Is ook met verwisselbare boom en zijn over het algemeen kortere zadels. Echter hoorde ik vandaag van de osteopaat dat dat hele verwisselbare boom verhaal een groot verkoopverhaal is.... Maar of ik dat moet geloven?

Spannend hoor dit voorjaar :D Over een paar weken/maanden babyboom en volgend jaar weer!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:17

Hè bah, ziek zijn is niet leuk en dan ook zo lang! Ik ben 's winters toch altijd vaker niet lekker (niet vaak echt heel ziek) dan voorjaar/zomer dus kom maar op met dat mooie weer haha :D Ga je hem nog extra (laten) trainen qua bespiering of laat je het zoals het is en ziet wel wat eruit komt? Dan wordt het wel heel echt en is hij baby-af! :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:17

We hebben er op stal ook eentje liggen dus was mooi passen :D
Thorowgood heb ik weer mindere verhalen over gehoord dus daar durf ik niet aan eerlijk gezegd -O-
De boom is ook niet verwisselbaar, alleen het kopijzer :D Doet toch wel wat voor de ligging en breedte natuurlijk maar de boom zelf verander je niet de wereld aan :P

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:20

Nee dat bedoel ik :P

Ik hoor juist alleen maar enthousiaste dingen over Thorowgood (de nieuwere versies, niet die met suède) :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:40

Ik weet het af en toe ook echt niet meer hoor, t is niet bij te houden :') Goed om te weten iig dat de nieuwere versies wel weer goed zijn :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:40

@ilona de trekkers zijn het probleem niet ze spuiten de trekkers hier schoon met een hoge druk spuit maar dan groter en dan ding schiet aan, wennen ze nooit aan

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:43

Effe... *\o/*

Ik reed toen ik een jaar of 16 was altijd bij de opa van mn toenmalige vriendje.. Opa woonde naast vriendje op de boerderij en had een dravertje staan en nou, pak dr maar als je dat leuk vindt...
Heb hele zomer gereden en gedaan (en met strotouwtjes bijgezet, nog veel meer enorme fouten gemaakt maar vooral heeeeel veel geleerd), paardje bijgeschaafd.....en toen moest ze weg. -O-
Na een tijdje nadenken de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik haar mocht kopen, maar opa had haar al vergeven, anders had ik haar zo mogen hebben.
Veel verdriet natuurlijk en toen ik kennis maakte met bokt meteen een zoektocht gestart, en inmiddels de hoop al een beetje opgegeven.

Maar daarnet reageerde haar eigenaresse *\o/* Ze heeft het hartstikke goed, zo leuk!!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:06

joysjuh1987 schreef:
@ilona de trekkers zijn het probleem niet ze spuiten de trekkers hier schoon met een hoge druk spuit maar dan groter en dan ding schiet aan, wennen ze nooit aan

Ik snap hem, lastig hoor!

Leuk Amy!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 22:54

Hallo dames! ff snel hoor want ik zag tijdens het bijlezen een paar nieuwsgierige hier naar onze wedstrijd gister!

Afbeelding
*\o/* <3 *\o/*

Ben zo verschrikkelijk trots op der! Zal morgen ff uitgebreid verslag doen, duik zo m'n bed in want de wekker gaat vroeg :z

Maar echt, zit nog steeds te glunderen! Voor haar best een groot avontuur gister, alles nieuw, maar super braaf! :+:

Wordt vervolgd..... /3
(incl. bijleespost!)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 12:54

Fijn dat de osteopaat hem heeft kunnen helpen, Nicky! En die foto is echt leuk :D

Jolige Mo, fijn dat je er de lol van kunt inzien en gewoon lekker door kan rijden!

Vervelend dat je nog niet je nieuwe pony op kunt halen, Kat!

I love sushi <3 met vis, zonder vis, I don't care haha

Fijn dat Geisha ook beter gaat, als het allemaal wat rustiger is hier, kom ik graag een keertje buurten!

Ik wil graag volgend jaar als alles meegaat naar de cursus van Jan Calis, hoor er zulke leuke verhalen over!

Lastig met al die zadels!

Knappe Shief-foto!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:05

Die cursus van Jan Calis lijkt mij ook heel erg leuk! :) Misschien volgend jaar, of het jaar erop, afhankelijk van Yus en beeb :)

Wat goed van Shief!!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 13:30

Stoere Yus :D

Afbeelding

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:27

Shanna, wat fijn dat het goed ging op je wedstrijd!! :D
sushi hou ik ook wel van :):) ik heb zo'n vaag vermoeden dat mn vriend daar iets mee gaat doen vrijdag, heb vorige week al 3x de vraag gehad of ik sushi lekker vind :+
Amy, wat leuk dat je contact hebt met de eigenaar van dat paardje!

Ik kom net van de fysio vandaan, had al maanden een beetje last van mn heup die blokkeerde en mn onderrug met vaak spierpijn. Nou, ik ben niet happy met de behandeling, wat een horror zeg dat loswerken :') pijn dat het deed!
Ik blijk door mn beenbreuk toch best wat atrofie te hebben rechts, en heb een lichte instabiliteit in mn onderrug. Mn spieren rechts zijn minder dtetk dus ga ik overcompenseren, maar mn linker heupspier is veel te dik en stijf en blokkeert dus de beweging in mn heup. Handig :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 14:47

Tam, dat wordt voorlopig geen lambada. :')
De fysio heeft weer wat werk voor de boeg, das wel goed wat je kan er ook last van krijgen met rijden denk ik.

Mooie foto's van Yus, maar ze probeert het tuig wel af te werpen. :P

Shanna, poepiechique zo! :j
Ben benieuwd naar je verslag!

Wat leuk Amy, dat je haar terug hebt gevonden! *\o/*

Hier ook een beetje vervelend gedoe met mijn gezondheid want mijn baarmoeder gaat misschien verwijderd worden, wel een gedoe hoor maar het heeft ook wel veel voordelen!
Eerst nog maar even nadenken over wat ik wil.

yashilha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 15:54

Welkom aan de 2 nieuwen in het topic
Baukje vindt hem toch licht onregelmatig aan het begin van de video,met het hoofd gooien word het moeilijk te zien ;)
Nicky brave Dayem
Anika lief Doortje
Ely heeft een mooie buik
Vervelend van de mok meiden
Hier altijd een droge bak.
Miran Fuego ook al zo'n goedzak
Bij mij eten ze in stal apart
Katja wat leuk benieuwd wanneer de nieuwe aanwinst komt
Nicky fijn dat Dayem behandelt is nu
Leuk naar de circus bij Jan Calis toe Nicky
Kelly fijn dat het beter gaat met Geisha
Blijft lastig die zadels,boomloos,niet boomloos ik zie het wel tegen die tijd
Wat goed van Shief
Stoere Yus!
Leuke topic ook weer
Tam hoop dat je snel opknapt
Miran wat moeilijk,hoop niks ernstigs aan de hand?
Mijn vriendin heeft het begin van het jaar laten doen
Het was haar aangeraden omdat ze borstkanker heeft gehad
Hier alles zijn gangetje,lekker druk en rommel aan het opruimen geweest.
Nu zo naar het land weer de mannen mesten ;)

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:23

Vandaag bericht gehad van het lab, helaas was de monsterkwaliteit onvoldoende. Dus vanavond alsnog even haren trekken :+
Soms moet je ook niet eigenwijs zijn en het anders willen doen blijkt maar weer haha.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:34

Die deed ik sowieso al niet Miran, dansen is niet mijn specialiteit :+ maar met paardrijden heb ik er ook al last van ja

jeetje Miran, dat is ook niet niks!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:44

Jeetje Miran dat is heftig ondanks de mogelijke voordelen

Annika wat jammer zeg

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:50

Ooh helemaal over jouw stuk heen gelezen, Miranda.
Je baarmoeder verwijderen, dat is wel heftig! Maar de voordelen wegen daar misschien voor jou wel tegenop. Succes met beslissen!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:52

Jeetje Miran, das niet niks :\ Sterkte! :(:)

Tam helemaal scheef, nee, zo'n behandeling is dan niet lekker he :=

Hmm, balen Annika, nou ja, je hebt het geprobeerd, nu maar regulair :P

Vanmorgen gelukkig voor de buien nog een fijne ronde met Djuun kunnen doen, ze had er zin in. Ben blij dat zij niet miept onderweg of als we het erf af gaan. Heb echt m'n paard om mee buiten te rijden, zou dit niet te doen wezen, dan gaat ze echt de verkoop in...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:26

Bedankt meiden voor jullie steun. :)
Gelukkig is het niet iets engs maar ik heb nogal veel pijn, ik leef langzamerhand als een bejaarde en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Ik blijk dus adenomyose te hebben (had er nooit van gehoord) :+ https://www.mchaaglanden.nl/stimulansz/ ... adenomyose
Het voordeel is wel dat als alles goedgaat bij zo'n verwijdering (op incontinentie zit ik niet te wachten, Fuego straks pisgeel) :') ik niet meer ongesteld wordt aangezien ik daar ook altijd heel veel pijn van heb.
Zo, nu weten jullie alles zo'n beetje van mijn flamoes. :P

Annika, sjezus, moet je weer aan de gang, ik hoop wel dat het dan sneller gaat!

Letiz, hier was het wel goed weer vandaag, gelukkig heb je wel voor de buien kunnen rijden.
Fuego gaat evengoed niet in de verkoop hoor. :D

Heb ook nog wat foto's genomen want ik heb een nieuw tweedehands apparaatje gekregen van mijn man. *D
Die ben ik een beetje aan het uitproberen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:29

Haha, dat snap ik Miran, maar ik wil echt een paard waar ik lekker mee kan zwerven door bos, duin en strand, ben altijd zo snel uitgekeken in de bak :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:33

Ja ik ook zeker nu het zo blubsig is, ik kan niet serieus wat doen, maar ik doe gewoon net alsof we van de zomer écht alleen weg kunnen rijden en dan voortaan altijd. :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:33

haha Miran :') wat breng je het weer leuk! Mooie foto's, en ik hoop dat alles goedkomt met je vrouwelijke onderhoudskit.

Letiets wat fijn dat je zo gereden hebt!

jessica85ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 19:03

Zo dat is niet niks miranda, beterschap!

Letizia, naomi is echt een schat buiten alleen wil ze niet van huis weg verder doet ze het super! Ik zou haar dan ook niet kunnen missen...

Vandaag naomi haar stal gemest en daarna die verschrikkelijke wekelijkse boodschappen gedaan en nog wat in huis gedaan en de kindjes gehaald van school vervolgens gekookt en nu gaan we weer afwassen, fijne avond allemaal!