Je bent nog steeds ook welkom hier hoor Nikcy maar Suus en ik hebben het allebei zo druk en ik vind het wel leuk om ff de tijd te nemen als je er bent, kun je een keer op woensdag?
__Nicky
Geplaatst: 14-04-14 22:31
Tweede paasdag is ook goed! Kan jij dan toevallig ook Iloon? Dan combineer ik het gewoon!
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 14-04-14 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Smart
Geplaatst: 14-04-14 22:31
Kat, dan rij je toch zeker ook wel even mee langs Silver he ....
Ik heb Annika een berichtje gestuurd... Bij Iloon wil ik ook wel langs hoor
Laatst bijgewerkt door Smart op 14-04-14 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Set_Elkol
Geplaatst: 14-04-14 22:32
Ja is goed Eerst Annika afwachten zou ik zeggen Ik wil petekind Joefje graag weer zien
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 14-04-14 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
DMHorses
Geplaatst: 14-04-14 22:33
Jou paardjes zijn gaaf yildiz, trekt je merrie inmiddels al een beetje bij?
Waar blijft katjen nou met die veulenfoto's!
Hier een ini mini harsdopje vanavond, dus blijkbaar veranderd er toch al iets, ik wil mijn bestelling donderdag op vrijdagnacht
Heey Baukje! Ja met geisha gaat het wel goed. Alleen staakt ze nog steeds wel. Zodra ik ook maar draf zeg (dus nog niet eens been geef) staat ze al stil.. Verder loopt ze heerlijk met longeren dus ligt echt aan het rijden. Echt k*t want het ging net zo goed! Waar zou dat nou door komen.. Instructrice denkt echt dat het iets is waar we door heen moeten..
Annika kan misschien niet op paasmaandag, ik kan in het weekend (liever) niet dus ik ben er dan waarschijnlijk niet bij! Maar kom dan de week van 28 april naar Eufie, meivakantie.
Werk jij ook met die PH strips DM? Spannend hoor!!
Lekker meeten meiden!!
Helpt het mss als iemand ondersteund met de longeerzweep Kelly? Djuun heeft dit in mindere maten ook gedaan (maar dan voor de galop, nog steeds niet haar favo gang, vnl met aanspringen) en ze deed het het ergst bij Ersiel, dus ik ben er 'n keer bij in de bak gaan staan met de longeerzweep, niet om haar te slaan, maar te helpen begrijpen wat er werd gevraagd, gezien ze het aan de longe heel goed snapte. Ersiel neigt ook te gaan knijpen als het niet lukt, dus het was gewoon een wissel werking, nu hoefde Ersiel alleen maar gewoon te blijven zitten en haar benen te verplaatsen en ik hielp met de zweep om aan te springen (door te springen), daarna leek echt het kwartje gevallen Ik zeg niet dat Geisha je niet snapt, maar soms moeten ze zo veel informatie verwerken, meer dan wij soms denken en hebben ze even een extra hulplijn nodig
Ik ga altijd te veel denken bij het aanspringen in de galop Maar vandaag sprong ze vrij vlot rechts aan en ze ging zelfs nageven, wat ik weer een hele vooruitgang vindt bij mezelf (galop is ook niet echt een sterk punt bij mij ).
Gisteren op buitenrit sprong ze trouwens weer een keer rechts aan, moet niet gekker worden
Echt even ego bericht maar goed . Zijn onderweg terug van kliniek utrecht helaas is die kleine vechter overleden . Was dan officieel niet mijn veulen maar van vrienden , maar ben er echt kapot van . En dan staat de volgende alweer op springen bah . Dm wens je alle succes met je mo babe
He Kat wat verschrikkelijk.. We hoorden al niks van je ik maakte me zorgen. Ben benieuwd naar een latere update over wat er precies is gebeurd, afschuwelijk zeg, sterkte.