vind het niet zonde,ik vind wel vet ze heeft een dikke borstel hihi.en het groeit van zelf. ik vond de manen te sluik van haar vond het niet zo mooi,onze lusitano heeft prachtige lange manen,maar die heeft ook de kuif mooi lang.ik vind het wel leuk
Moeders is 62,5% dus hij 31,25% Voor het NRPS is hij niet echt interessant omdat de ouders van mams niet op papier staan. Bij het Welsh stamboek zou hij wel met 2 jaar een deklicentie kunnen krijgen en hij kan tot zijn 3de bij het NAS met de keuringen mee kunnen doen (zo uit mijn hoofd, correct me if I'm wrong )
ja ze zijn ook echt super leuk. helaas twee jongens gefokt uit mijn merrie. 1 is nu 3, echt nog een baby, andere is 5, die rijden we nu af en toe eens. Super braaf. Maar ze zijn helaas niet zo groot geworden. Moeder is 1.44, vader 1.51 en de kinders zijn 1.36/1.37
Edit nog even paar fototjes van mijn valk merrie er bij geplakt, fototjes gemaakt door Marsss hier op bokt:
elibeest
Geplaatst: 20-05-16 09:35
Ik kwam deze advertentie tegen, zou de merrie graag zelf nemen, vind haar heel interessant, mooi oud bloed, 84.38% arabisch bloed. Maar dan zou ik eerst wat moeten verkopen, en daar gaat het altijd mis bij mij