Zit op tel dus foto's lukt zo effe niet maar is de prachtige Promises Nashwa Van entebbe ca x flaxmans wardah. SE, 2 jaar oud. Had haar al een paar keer gezien op mp en t forum en zat er elke keer gewoon van t bibberen, kreeg haar maar niet uit mn hoofd, was zó verliefd Dus de knoop doorgehakt en gemaild en de volgende dag samen met mn beste vriendin naar belgië gereden, om te concluderen dat ze in alle opzichten is waar ik zo van houd in een paard. Niet alleen uiterlijk maar ook qua karakter, helemaal mijn type paard. Gewoon als een blok voor haar gevallen entebbe Inmiddels kon danielle plek maken voor haar dus ziet er nu naar uit dat we haar volgende week gaan ophalen
Ik heb vandaag de Da opgebeld en voor dinsdag een afspraak staan. Ik wil haar even uitverdoven omdat ik twijfel of ze op de HKO kreupel loopt of op haar schouder aangezien het vanuit het zadel daar vandaan aanvoelt komen..
gefeliciteerd Amy!! Jessica, het blijft dus duimen voor Mirka... ik ben benieuwd wat de uitslag gaat brengen dinsdag.
Noah is vandaag voor de 2e keer gescand, en na 10 minuten scannen was er dan eindelijk iets te zien.. een verdikking in het checkligament, de vezels zijn uit elkaar getrokken. Waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt met een te warme pees (waarschijnlijk door peesbeschermers) waardoor hij verrekt is. De komende maanden zijn wij dus aan het wandelen op het harde...
Balen Tam! Gelukkig is het niet stuk, om het maar even positief te bekijken. Als ervaringsdeskundige: neem de tijd en ga pas wat doen als de scan zegt dat het kan, dus niet als de da zegt, zonder te scannen, dat je wel wat kan gaan doen. Als je het nu goed doet, heb je een grote kans dat het gewoon volledig hersteld Wel echt een klote periode, dan liever in het weide seizoen en dat je hem lekker op het land zou kunnen zetten Er zijn wel wat supplementen die de genezing ondersteunen en zelf was ik altijd erg te spreken over Traumeelgel in combinatie met een verkoelende klei
Barcelano
Geplaatst: 02-11-12 23:37
Ik kan altijd nog goudkorrels bij laarrakker laten inplanteren
Ik ga zeker rustig aan doen, ik stap liever 2 maanden te lang dan een week te kort Ik heb een topic geopend over kalmeringsmiddel voor als hij de paddock op gaat, zou hem graag een uurtje opbouwend naar meerdere uren de paddock op gooien, maar dan in de kleine van 12x12 zodat hij niet te gek kan doen. Hij is nu namelijk wel heel erg triest op stal en ontzettend debiel tijdens het wandelen, en stalbenen zijn ook niet ideaal.
IlonavL
Geplaatst: 03-11-12 00:04
Sieltjuh schreef:
Wel een mond vol hoor. Hoe noem je hem/haar dan? Goldy?
Valt nog mee vergeleken bij de namen van sommige paints en quarters