Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van entebbe ca x flaxmans wardah. SE, 2 jaar oud. Had haar al een paar keer gezien op mp en t forum en zat er elke keer gewoon van t bibberen, kreeg haar maar niet uit mn hoofd, was zó verliefd
 Van entebbe ca x flaxmans wardah. SE, 2 jaar oud. Had haar al een paar keer gezien op mp en t forum en zat er elke keer gewoon van t bibberen, kreeg haar maar niet uit mn hoofd, was zó verliefd  Dus de knoop doorgehakt en gemaild en de volgende dag samen met mn beste vriendin naar belgië gereden, om te concluderen dat ze in alle opzichten is waar ik zo van houd in een paard. Niet alleen uiterlijk maar ook qua karakter, helemaal mijn type paard. Gewoon als een blok voor haar gevallen
 Dus de knoop doorgehakt en gemaild en de volgende dag samen met mn beste vriendin naar belgië gereden, om te concluderen dat ze in alle opzichten is waar ik zo van houd in een paard. Niet alleen uiterlijk maar ook qua karakter, helemaal mijn type paard. Gewoon als een blok voor haar gevallen  entebbe
 entebbe 

Ben echt enorm blij, had het denk ik niet kunnen verteren als ik niks had ondernomen en ze bij een ander was belandt... Ze hoort gewoon bij mij
 Ben echt enorm blij, had het denk ik niet kunnen verteren als ik niks had ondernomen en ze bij een ander was belandt... Ze hoort gewoon bij mij  

Ik heb een topic geopend over kalmeringsmiddel voor als hij de paddock op gaat, zou hem graag een uurtje opbouwend naar meerdere uren de paddock op gooien, maar dan in de kleine van 12x12 zodat hij niet te gek kan doen. Hij is nu namelijk wel heel erg triest op stal en ontzettend debiel tijdens het wandelen, en stalbenen zijn ook niet ideaal.
 Ik heb een topic geopend over kalmeringsmiddel voor als hij de paddock op gaat, zou hem graag een uurtje opbouwend naar meerdere uren de paddock op gooien, maar dan in de kleine van 12x12 zodat hij niet te gek kan doen. Hij is nu namelijk wel heel erg triest op stal en ontzettend debiel tijdens het wandelen, en stalbenen zijn ook niet ideaal.